1 צפייה בגלריה
עזיז עליאן. צילום: יואב דודקביץ'
עזיז עליאן. צילום: יואב דודקביץ'
עזיז עליאן. צילום: יואב דודקביץ'
למה ירושלים? "כי נולדתי וגדלתי כאן, המשפחה וההורים שלי מתגוררים בירושלים ואוהבים אותה".
עם מי היית רוצה לשבת לכוס קפה? "הייתי רוצה להיפגש עם שחקן הכדורגל לשעבר אורי מלמיליאן, השחקן האגדי של בית"ר ירושלים. הכרתי אותו בתור ילד ושיחקנו כדורגל בימק"א כשהיינו ילדים קטנים. הוא הפך לכוכב הגדול והייתי שמח להיפגש איתו שוב".
מה המקום הסודי שלך בעיר? "המקום שאני הולך אליו כדי למצוא רוגע ושלווה נמצא באזור עין לב. אני הולך ברגל מהבית לכיוון עין יעל, גן החיות וממשיך עד עין לבן. זו דרך יפה ושקטה בלי פקקים, בלי לחצים. הנוף יפה והעצים ירוקים, לצד הרים ואוויר צח".
מה הדבר הכי משוגע שעשית כאן? "קפצתי לבריכה והצלתי שלושה אנשים ביחד – סבתא, הנכדה שלה ועוד אחד שהסתבך במקרה הזה".
מה הכי גרוע בירושלים? "לדעתי הדבר הכי גרוע כאן הוא הפקקים בכבישים והעבודות המתמשכות. חוץ מזה, הכל יקר בירושלים והעלייה במחירי הקרקעות והדיור היא בהחלט בעיה, כמו גם הצבע הירוק שהולך ונעלם מהנוף עם השנים".
אז מה הלאה? "אני רואה את ירושלים כעיר של שלום ואחווה, עיר פתוחה ובטוחה לכולם בלי הבדל. אני מקווה שהיא תהיה מרכז העולם מבחינה רוחנית, מוקד של כל הלבבות הפועמים. עיר עם פרויקטים רבים של דיור שיהיה בהישג ידן של משפחות צעירות. עיר עם הרבה תיירים, שהרכבת הקלה עוברת בכל השכונות. הלוואי ויהיו כאן אולמות ספורט ובריכות במחירים נוחים, כמו גן הרבה גנים ועצים כדי לשמור על הנוף והטבע".