1 צפייה בגלריה
יהודה ותמי כדורי ז"ל. צילום: מרדכי אסרף
יהודה ותמי כדורי ז"ל. צילום: מרדכי אסרף
יהודה ותמי כדורי ז"ל. צילום: מרדכי אסרף
אחרי יותר משלושה חודשים לאחר שבני הזוג יהודה ותמי כדורי נמצאו בביתם כשהם דקורים בכל חלקי גופם, בזירת רצח שסימני השאלה סביבה רק הולכים ומתגברים. שופט בית המשפט השלום, אורן סילברמן נעתר היום (ה') לבקשת מפלג תפקידים מיוחדים במחוז ירושלים והורה להאריך שוב, בפעם השלישית את צו איסור הפרסום על פרטי חקירת האירוע בחודש נוסף.
מפקד מחוז ירושלים היוצא, ניצב יורם הלוי הטיל שעות אחדות לאחר מציאת הגופות את החקירה על היחידה המרכזית במחוז ירושלים , במסגרת החקירה נעצר עובד ערבי ששהה במעצר קרוב לחודש ימים בחשד למעורבות ברצח, לבסוף הורה השופט גבאי ריכטר לשחררו, לאחר מכן נעצרו מספר קרובי משפחה ששוחררו גם הם.
קראו גם: תעלומת רצח בני הזוג כדורי: ״המשטרה מחשבת מסלול מחדש בגלל מידע חדש שקיבלה״ פרשת רצח בני הזוג כדורי, יום אחר יום: ממציאת הגופות - עד לשחרור החשוד המרכזי החשוד המרכזי ברצח הזוג כדורי לאחר שחרורו: "מודה לאלוהים, רוצה לראות את ילדיי"
כזכור, חקירה ראשונית העלתה כי קרוביהם של בני הזוג לא הצליחו להשיג אותם בטלפון כבר מיום חמישי, מחשש לחיי השניים הוזעקו היום למקום צוות כיבוי אש. הלוחמים השתלשלו לתוך הדירה דרך המרפסת, ושם איתרו את הזוג ללא רוח חיים. לאור מורכבות זירת הרצח הוזעק למקם גם מנהל המכון לרפואה משפטית, ד"ר חן קוגל.