1 צפייה בגלריה
נורית טבע. צילום: באדיבות המשפחה
נורית טבע. צילום: באדיבות המשפחה
נורית טבע. צילום: באדיבות המשפחה
החיפושים אחר נורית טבע שנעלמה לפני כחודש מקיבוץ כפר גליקסון בדרכה למקום עבודתה בבנימינה נמשכים. עד ליום שלישי, קצה החוט היחיד היה צילום במצלמת האבטחה בכניסה לקיבוץ.
מפקד יחידת הכלבנים יכ"ל, יקותיאל (מייק) בן יעקב קיבל שיחת טלפון בחצות הלילה מתושב שילה, משה לוי שטען כי ראה אישה מאוד דומה לתמונה שבפרסום אותה הפיצה היחידה.
לוי טען כי ראה את נורית או אישה דומה לה מספר פעמים בשוק הלא-מקורה של מחנה יהודה. בעקבות זאת אתמול (ד') יצאו מתנדבי יכ"ל עם אשר, אביה של הנעדרת לבדוק את מצלמות השוק והמצלמות העירייה על מנת לבדוק אם נורית היא זו שעברה בשוק ביום ראשון האחרון בשעה 8 בערב. השניים עברו על המצלמות אך לא הצליחו לאתר אותה.
במקביל לחיפושים אחר הצעירה באזור בנימינה, פועלים צוותי החיפוש לאתר רמזים למיקומה דרך מצלמות אבטחה באיזור שוק מחנה יהודה בעקבות הדיווח שנצפתה באיזור בימים האחרונים.
יחידת הכלבנים מבקשת מהציבור ומאמצעי התקשורת לפרסם ככל האפשר את תמונתה של נורית בניסיון לקבל כל פיסת מידע שיכולה לסייע באיתורה.
אהרון שטריכר דובר היחידה הוסיף: "קשה להאמין שאף אחד לא ראה אותה מאז. לכן פרסום התמונה מקבל משנה תוקף למקד את אזורי החיפוש".
כל היודע דבר נא להתקשר ליכ"ל מייק 054-4876709.