חשש של השכנים מאירוע אלים התבדה כשהתברר שמדובר רק בזוג מתעלס: כוחות משטרה ומגן דוד אדום שהוזעקו בסוף השבוע לשכונת נחלאות גילו להפתעתם שמקור הרעש המהביל אינו אלא זוג אוהבים שקיימו יחסי מין קולניים במיוחד והפריעו את מנוחת תושבי השכונה.
התירוץ הלא סקסי של ניסו שחם מדריך הסקס השלם לאברך הצעיר
המקרה המוזר התרחש זמן קצר אחרי כניסת השבת ביום שישי שעבר, אז על פי תלונות השכנים נשמעו מחלון אחד הבתים צרחות בטונים גבוהים. "זה היה פשוט נורא", סיפרה אחת מהן. "הן נפסקו כעבור זמן קצר אך מהר מאוד הם חזרו, בקולות מפחידים. אפשר היה לשמוע אותן בסמטאות ובבתים הסמוכים לרחוב בצלאל וגן סאקר".
שכנים שסברו שמתרחש משהו לידם ניסו לאתר את מקור הצרחות אך לא הצליחו. "זה היה בלתי אפשרי, כי היו הפסקות ארוכות בין צרחה לצרחה", מספר אחד מהם.
זמן קצר לאחר מכן הגיעו למקום השוטרים ואנשי מד"א, שהשכנים המודאגים מיהרו להזעיק לשכונה השלווה. אולם גם הם התקשו לזהות את מקור הצרחות, וכך שוטטו ברחוב המדרגות ובסמטאות הסמוכות לו עד שהצליחו בסופו של דבר לאתר את הדירה. כשהגיעו למקום גילו להפתעתם שמדובר בסך הכל בזוג אוהבים שהיו בעיצומו של אקט מיני קולני.
דיירים שמתגוררים בסמוך סיפרו שאין זו הפעם הראשונה שהשניים מקיימים יחסי מין קולניים, שנשמעים היטב גם מחוץ לביתם. לטענתם במספר מקרים בעבר, כשהקימו רעש בשעות הלילה המאוחרות, השכנים צעקו והצליחו להשתיק אותם. "הפעם הצרחות היו יוצאות דופן ולכן הזעקנו את המשטרה", הם מספרים.