"דגל הקהילה הונף לכבודה ולזכרה של שירה בנקי ז"ל שנרצחה בידי פושע נאלח בירושלים", אומר תושב גילה שזוכה מאז הרצח לקיתונות של איומים בשל מעשהו."הכוונה היתה שהדגל יהיו תלוי כל 30 ימי האבל ואח"כ יוסר.לאור ה"סערה" אני שוקל להמשיך להניף את הדגל לעוד 30 יום".
י-ם: התושב הציב את דגל הגאווה ועורר סערה בקשי דורון: יתכן דין רודף על הדוקר במצעד הגאווה כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
כזכור, דגל הגאווה שהונף במרפסת של דירה פרטית ברחוב הדבש שבגילה עורר את זעמם של השכנים החרדים, שדרשו להסיר אותו לאלתר. יו"ר המינהל הקהילתי אמר בתגובה, "לא נצעד איתו בריש גלי, אבל אנחנו לא נגד".
"דגל זה הוא סמל עקירת התורה ומצוותיה וסמל התועבות שהקדוש ברוך הוא כועס עליהם וגוזר גזירות קשות, ובכללם סילוק מארץ ישראל", נכתב בעלון שהופץ בבתי הכנסת בשכונה. "דגל זה בא לדחות את התורה הקדושה ולבטלה, מכיוון שכתוב בתורתנו הקדושה שדבר זה אסור ומתועב ולכן אנחנו מוחים ומצטערים על הביזיון הגדול".
יו"ר המנהל הקהילתי עופר איובי אמר בתגובה שהוא לא מכיר את המקרה. "אני בעד חופש. לא צריך לפגוע בשום דבר ולא צריך להרגיז אף אחד", אמר השבוע. "אם מישהו הניף דגל בעצמו זה לא קשור למינהל - זכותו הבלעדית לעשות מה שהוא רוצה, אנחנו לא נפעל נגד דבר כזה ואיש איש באמונתו יחיה. כמינהל אנחנו לא נצעד איתו בריש גלי כדי להגיד 'הנפנו את דגל הגאווה', אבל אנחנו לא נגד".
יצוין כי רב השכונה אליהו שלזינגר אמר בעבר ל"ידיעות ירושלים" שהוא שולל בחריפות את סמלי הגאווה ואת המצעד בעיר, אך איננו תומך בהפגנות הקיצונים החרדים.
"אני מתנגד לזה בכל תוקף", הכריז. "ראיתי לא מזמן סקר שקבע שרוב האוכלוסייה הירושלמית, כולל החילונים, מתנגדים למצעד. השאלה היא אם אלך להפגין נגדם או אהיה בעד הפגנות נגדם - והתשובה היא שבהחלט לא"
מניף הדגל הגיש תלונה למשטרה בגין איומים אחרי שפורסמה מודעה נוספת מאיימת.