משטר טרור בביתו של סוכן שב"כ: פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לאחרונה כתב אישום חמור נגד תושב ירושלים, החשוד בתקיפת קטין, תקיפת בת זוגו ואיומים שונים.
במהלך הדיונים התברר כי הנאשם סייע תקופה ארוכה לשירות הביטחון הכללי ושימש כסוכן שלו. עם הגשת כתב האישום נעצר הנאשם עד תום ההליכים נגדו.
הסיבה להכאת האישה: היא הפריעה לישון ומה קורה לאישה שמסרבת לכבס את בגדי בעלה? כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
הסוכן מואשם שלאורך שנים נהג להכות את אשתו ואת ילדיו הקטינים, פעמים רבות באמצעות כבל מאריך, ולאיים עליהם. באישום נטען כי הנאשם השליט משטר חוקים נוקשה בביתו, דרש שכל יציאה מהבית תקבל את אישורו ויצר אווירה של פחד ומתח.
בכתב האישום צוין בין היתר, מקרה בו הכה את בנו ואיים להרוג אותו לאחר שזה יצא מהבית ללא אישורו. מקרה חמור נוסף אירע בסמוך לחגיגות ל"ג בעומר, אז יצאה בתו הקטינה לאסוף קרשים ולא לקחה איתה מכשיר טלפון. כשחזרה הוא הכה אותה באמצעות כבל מאריך בכל חלקי גופה וגרם לה לחבלות קשות.
עוד נטען כי בעקבות התקיפה הקטינה לא הלכה לבית הספר מספר ימים, ולאחר מכן הגיעה למוסד החינוכי בבגדים ארוכים על מנת להסתיר את החבלות שעל גופה.
במקרה נוסף הוא הכה את ביתו באמצעות שלט במצחה עד שדיממה.
ועוד מכתב האישום: באחד המקרים בהם תקף הנאשם את אשתו לעיני ילדיהם הקליטה אחת הילדות את האירוע. ההקלטה הושמעה לשופטת בית משפט השלום ג'ויה סקפה שפירא.
סנגורו של הנאשם, עו"ד שאול עזרא: "מרשי מכחיש את המיוחס לו בכתב אישום התיק קבוע להוכחות עסקינן בנאשם שאוהב את ילדיו ודואג להם. הוא אב למופת ובעל למופת".