פרשת הפדופיל מנחלאות: פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב שכונת נחלאות בן 28, הנאשם בביצוע מאות מעשי סדום ומעשים מגונים בקטינים תושבי השכונה. על פי כתב האישום, הנאשם נהג במשך שנים לפתות קטינים בדרכים שונות ולהביאם לדירות ששכר וכן לגלריה בה עבד, שם פגע בהם מינית. באחד המקרים מעשיו נמשכו כשבע שנים.
הנאשם כפדופיל זוכה: "היה קל להאשים אותי" הפדופיל ששוטט באזור בתי ספר בירושלים כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
לפי האישום, ב-2014 הנאשם יצר קשר עם קטין בן 12 והזמין אותו לשחק במחשב ולראות סרטים. הקטין נענה להזמנה והגיע לדירה, שם ביצע בו הנאשם מעשה סדום ומעשים מגונים והראה לו סרט פורנוגרפי.
לטענת הפרקליטות, במשך תקופה ממושכת נהג הנאשם לאסוף את הקטין בתום הלימודים ולהביאו לגלריה ולמחסן. הקטין ניסה להתחמק ממנו, אך הנאשם הבטיח לו דברים שונים וקנה לו מכשיר טלפון סלולארי.
על פי האישום, במהלך 2011 יצר הנאשם קשר עם קטין אחר, בן 14, שעזר לו בבית הכנסת. במהלך פגישותיהם פיתה אותו להגיע לגלריה, שם ביצע בו מעשי סדום. בניסיון לפתותו קנה לו מכשיר MP3 והציע לו מכשיר טלפון נייד בתמורה למגע מיני. לפי האישום, בשלב מסוים ניתק עמו הקטין את הקשר, ולאחר שהנאשם לחץ עליו, השיב הקטין כי אינו מעוניין והציע להחזיר את הטלפון הנייד.
עוד על פי כתב האישום, בשנת 2008 החל הנאשם לשוחח עם קטין בן 10, ניצל את תמימותו וגילו וביצע בו מעשה סדום ומעשים מגונים. הפרקליטות טוענת שבין השנים 2009-2014, הוא ביצע בילד עשרות מעשי סדום ומעשים מגונים בעודו מפתה אותו במתנות.
הנאשם מואשם עוד כי בין השנים 2012-2014 הוא ביצע מעשה סדום בשני קטינים נוספים – אחד מהם בן 10 והשני בן 13.