השלג המתקרב לא יוכל להוות תירוץ לתלמידים: אתר מקוון ללמידה מתוקשבת הועבר להם כדי שיוכלו ללמוד בזמן שהם תקועים בבית בגלל השלג.
צילמתם תמונה שחבל להשאיר אצלכם? שלחו אלינו כך זה היה בסופה האחרונה זוכרים את הפעם האחרונה שירד שלג בירושלים?
האמת היא שמדובר בניסיון שכבר היה באירועי שלגים קודמים, אך אז קרס האתר. הפעם מקווים שהכל ילך חלק
לפני כשנתיים, במהלך מבצע "צוק איתן" האתר לא הצליח לפעול כראוי, וגם בסופה שהתרחשה בחורף שעבר האתר המקוון קרס ולא ניתן היה ללמוד מתוכו.
השנה במנח"י (מינהלת החינוך) החליטו להקדים תרופה למכה, לחדש את האתר ולנסות למנוע את קריסתו.
כמו כן, במהלך השבוע הם שלחו מכתב למנהלי בית הספר במטרה להנחות את התלמידים לכך: "במידה ולא יתקיימו לימודים יש להפנות את התלמידים ל'תוכנית הלמידה מהרחוק' העירונית. לצורך כך הנכם מתבקשים להפעיל את מערך הלמידה מרחוק באמצעות הפורטל הבית ספרי. נא היערכו להכנת משימות מתוקשבות לתלמידים והנחו אותם להיכנס למרחבים הכיתתיים ליישום הפעילות הלימודית".
ועוד מההודעה:"במהלך היום נפתח את מרחב הלמידה בחירום בפורטל מנח"י ובו פורום מורים לשיתוף תכנים ופעילויות למידה מתוקשבות".
העירייה: "הלמידה המתוקשבת אינה מתקיימת באתר מרוכז אחד, אלא כל הפעילות המקוונת מתרחשת במרחב הכיתתי הפועל באתר האינטרנט של כל אחד מבתי הספר.
"בבתי ספר בהם לא קיים פורטל באינטרנט, מעביר הצוות החינוכי את המשימות המקוונות באמצעות ערוצי תקשורת נוספים כמו דואר אלקטרוני, הרשתות החברתיות ואף תוכנת המסרונים ווטסאפ. כמו כן, המורה תיצור קשר טלפוני עם התלמידים ותודיע על המשימה".