קיבלתם לאחרונה דוח חניה בסמוך לשער האשפות? סגן ראש העירייה אריה קינג מציע להגיע להעיד לטובתכם בבית המשפט. לטענתו, הרשות המקומית מבצעת אכיפה בררנית, וכראיה לכך הוא תיעד ביום שישי לפני כשבועיים עשרות קטנועים שחונים בכניסה לשער האשפות מבלי שבעליהם קיבלו דוח.
2 צפייה בגלריה
דו"ח חניה
דו"ח חניה
דו"ח חניה
(צילום: רועי אלמן)
בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב: "עיריית ירושלים החליטה שלא לאכוף את החוק נגד מוסלמים שפוקדים את מסגד אל־אקצא, למרות שהם חנו היכן שאתם חניתם. אז אם קיבלתם או תקבלו דוח חניה על חניה לא חוקית באזור שער האשפות, תגישו בקשה להישפט, תשלחו לי זימון כעד הגנה מטעמכם, ואני אעיד על הדיווחים שלי לפיקוח העירוני ולמוקד העירוני שנענו בחוסר תגובה ומענה".

קראו גם:

יצוין כי בתגובה לפוסט פנה ישי בלך, עוזרו של חבר המועצה דוד זוהר לעירייה וביקש לדעת מה מדיניות האכיפה בשבתות וחגים. ברשות המקומית השיבו לו כי: "אכיפת חניה במועדים האמורים בפנייתך מתבצעת בשכונות מזרח העיר ובשכונת עין כרם, זאת מאחר שבאזורים אלה מתקיימים שירותים ומסחר והאכיפה מתבצעת בגין חניה אסורה".

2 צפייה בגלריה
הקטנועים בשער האשפות
הקטנועים בשער האשפות
הקטנועים בשער האשפות
( צילום: אריה קינג)

מכיכר ספרא נמסר: "עיריית ירושלים מבצעת אכיפה שוטפת לחניה אסורה בכל רחבי העיר, תוך התחשבות באירועים המוניים של כלל העדות, הדתות והאוכלוסיות השונות. גם באירועים כאלה, נערכת אכיפה שוטפת בעבירות מסכנות חיים".