משטרת ירושלים עצרה אתמול (שלישי) את אחד מעברייני המין המסוכנים בישראל, כהגדרת שירות בתי הסוהר' בחשד שתקף ילד בן 9 שעשה את דרכו לבית הספר. החשוד, תקף את הקטין כשהוא ישוב על כיסא גלגלים. לפני מספר חודשים אותו חשוד נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים לעיני מטופלים בבית החולים הדסה עין כרם.
2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום המחשה: shutterstock)
אחד מעובדי בית הספר הסמוך למקרה, סיפר ל-mynet: "הגעתי לבית הספר שאני עובד בו ובשער חיכה ילד בן 8/9 עם בחורה שלא מכיר והוא סיפר לה שמישהו עם כיסא גלגלים נישק אותו ונשכב עליו כמובן שהבחורה הזמינה מיד ניידת והילד הופנה לטיפול רווחתי ומשטרתי הבית ספר בבית הכרם והבית שלו בקריית משה וזה קרה באמצע הדרך".
עוד בחדשות:
״אתמול בבוקר, התקבל דיווח במוקד המשטרה מפי עוברת אורח באזור שכונת גבעת שאול בירושלים, על כך ששמעה זעקות מבין רכבים והבחינה באדם חשוד שרוכן מעל ילד, נמסר מהמשטרה. ״על פי החשד לאחר שהחשוד הבחין בה, הוא נמלט מהמקום. בסריקות שערכו שוטרי תחנת מוריה ויס"מ מחוז ירושלים, החשוד תושב אבו גוש בשנות ה-50 לחייו, אותר לא הרחק משם כשהוא מסתייע בכיסא גלגלים.
2 צפייה בגלריה
רוצים תוכנית מחייבת. בית הכרם
רוצים תוכנית מחייבת. בית הכרם
בית הכרם
(צילום: יואב דודקביץ')
"במקביל לכך, הקטין שנבהל מהמעשה, רץ אל המוסד החינוכי בו הוא לומד ודיווח על המקרה לסגל ההוראה במקום. החשוד שנעצר על ידי השוטרים הועבר לחקירה בתחנת מוריה של מחוז ירושלים, ובהמשך היום הוא יובא בפני בית המשפט לטובת הארכת מעצרו".
במחוז ירושלים מציינים כי ערנותה של אזרחית עוברת אורח, ותגובה מהירה ונחושה של שוטרי מחוז ירושלים, הובילו למעצר החשוד וייתכן ומנעו פגיעה חמורה בילד. החקירה תימשך במטרה למצות את הדין עם החשוד ולהרחיק מהמרחב הציבורי עברייני מין וכל מי שינסה לפגוע בילדים.
פורסם לראשונה: 13:10, 21.12.22