סופה של תקופה: בהנהלת קפה לנדוור במתחם התחנה בירושלים החליטו השבוע לסגור את המקום אחרי 10 שנות פעילות, וארבעה חודשים כמקום כשר. מתחם התחנה ידוע כאחד מהאתרים החילונים והפלורליסטים של הבירה, בו ניתן למצוא בתי עסק שפתוחים בליל שישי וגם בשבת.
2 צפייה בגלריה
קפה לנדוור
קפה לנדוור
קפה לנדוור
(צילום ארכיון: רפי קוץ)

בתחילת דרכו היווה בית הקפה עסק פורץ דרך במתחם חדש בעיר שהפך לאטרקציה ומקום בילוי שצבר תאוצה במהירות רבה, בעיקר בסופי שבוע ואופציה חדשה עבור האוכלוסייה החילונית. קפה לנדוור היה בין המקומות הראשונים שהחלו לפעול במתחם החדש והטרנדי שהיה אז בעיר. הביקוש היה רב והמקום הפך עד מהרה לפופולארי ביותר, הוא שמר על יציבות גם לאחר שסניפים אחרים של הרשת נסגרו כמו הסניף בסינימה סיטי.
בחודשים האחרונים עשו בבית הקפה מהפך והפכו להיות כשרים וסגורים בסופי שבוע במטרה לפנות גם לקהל שומר המסורת בעיר. אך פרוץ המלחמה בעזה, ואחרי אירועי השבעה באוקטובר פגע בכלל עסקי הבילוי בעיר וכן גם בניסיונות של המקום להמשיך ולפעול תחת הקונספט החדש.

2 צפייה בגלריה
מסעדת לנדוור במתחם התחנה
מסעדת לנדוור במתחם התחנה
מסעדת לנדוור במתחם התחנה
(צילום: פרטי)

ממנהלי מתחם התחנה הראשונה נמסר כי הסניף של קפה לנדוור נסגר וכי בקרוב תפתח במקומו מסעדה בשרית חדשה. זאת במסגרת ההתחדשות שעובר המתחם כולו.

עוד בחדשות:

מרשת קפה לנדוור נמסר: "היו לנו עשר שנים טובות ומוצלחות במתחם התחנה. המקום יצא למכרז חדש והחלטנו לא לקחת בו חלק ולא להשתתף. אנחנו מעבירים את כל הכח והמרץ שלנו לסניף הדגל החדש בירושלים שהולך ומוקם בימים אלו ברחביה ברחוב בן מימון. נשמח לפגוש שם מחדש את הקהל הירושלמי בעוד מספר חודשים שיושלמו כל השיפוצים".