תאונה קטלנית במרכז ירושלים: חרות ליבוביץ, תינוקת בת חצי שנה נהרגה היום אחר הצהריים (שני) קשה כתוצאה מפגיעת אוטובוס בעגלה בה שהתה. לאחר טיפול רפואי ראשוני היא פונתה לבית החולים שערי צדק במצב אנוש שם נקבע מותה. אביה אח ביחידת הטראומה ונאלץ לקבל את הבשורה במהלך המשמרת.
2 צפייה בגלריה
אמבולנס
אמבולנס
אמבולנס
(צילום: יואב דודקביץ')
מדוברות מגן דוד אדום נמסר כי "בשעה 15:11 התקבל דיווח במוקד 101 של מגן דוד אדום במרחב ירושלים, על תינוקת בעגלה שנפגעה מאוטובוס ברחוב קרן היסוד בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק, תינוקת בת כחצי שנה במצב קשה עם חבלת ראש כשהיא מורדמת ומונשמת".

2 צפייה בגלריה
רחוב קרן היסוד
רחוב קרן היסוד
רחוב קרן היסוד
(צילום: יואב דודקביץ')

פאראמדיק מד"א ליאור לוי סיפר: "במקום הייתה המולה רבה. התינוקת שנפצעה באורח קשה שכבה על הכביש סמוך לעגלה כשהיא מחוסרת הכרה. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח שכלל מתן תרופות, הרדמה, והנשמה. הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים".
עוד בחדשות:
מהמשטרה נמסר: ״משטרת ישראל החלה בחקירת נסיבות תאונת דרכים קשה שארעה לפני זמן קצר ברחוב קרן היסוד בירושלים במעורבות אוטובוס והולכי רגל (אם ובתה הפעוטה). כתוצאה מהתאונה, נפגעה הפעוטה באורח קשה (עפ"י גורמי רפואה) ופונתה להמשך טיפול רפואי. בוחני תאונות הדרכים של מחוז ירושלים החלו בחקירת נסיבות התאונה תוך איסוף ממצאים בזירה״.
מחברת אגד נמסר בתגובה: :נסיבות התאונה הקשה נבדקות בשעות אלה ע״י בוחני משטרת ישראל מבלי להיכנס לעובי הבדיקה המשטרתית ומבלי להרחיב את היריעה אודותיה ניתן לציין בסבירות רבה שמצלמות אשר תיעדו את התאונה מלמדות שנהג האוטובוס נסע באור ירוק מלא בעוד שהאם חצתה את הכביש באור אדום מבלי להבחין באוטובוס החולף אשר פגע בעגלה כעל הנראה בצידו, בכל מקרה אנו סומכים ידינו על בוחני התאונות של מחוז ירושלים שישלימו את בדיקת התגובה ונסיבותיה ומתפללים בכל לב לשלומה ובריאותה השלמה של הפעוטה".
הלוויתה תתקיים הערב בשעה 23:00 ברחבה של בית ההספד ׳קהילת ירושלים׳ בהר המנוחות שבגבעת שאול שם תיטמן.
פורסם לראשונה: 15:25, 03.04.23