יוניקורן מגיע לירושלים: הזמרת נועה קירל, שייצגה את ישראל בתחרות האירוויזיון 2023 שנערך בליברפול, אנגליה, תופיע בירושלים ביום חמישי הקרוב ה-18 במאי, במסגרת אירועי יום הסטודנט שמפיקות האגודות ועיריית ירושלים. באותו ערב יופיעו גם סאבלימינל והצל, רן דנקר וסקאזי​.
2 צפייה בגלריה
נועה קירל
נועה קירל
נועה קירל
(קובי קואנקס)
חגיגות ״יום הסטודנט לילה לבן​״, יערכו החל מהשעה 9:00 ועד לשעות הקטנות של הלילה, ברחבת כיכר ספרא. ״חזרנו, באירוע גדול יותר, עוצמתי יותר ומפתיע יותר״, אומרים בהפקת האירוע שאינה כוללת את אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית, שאחרי 12 שנים החליטה שלא לערוך את יום הסטודנט ביום ירושלים מחשש לפגיעה באוכלוסייה הערבית, ובקהילה האתיופית המקיימת ביום זה יום זיכרון, ועל כן מקיימת יום סטודנט נפרד בקמפוס ספרא בגבעת רם.
2 צפייה בגלריה
נועה קירל אחרי ההעפלה
נועה קירל אחרי ההעפלה
נועה קירל אחרי ההעפלה
(צילום: EBU)

קירל, הגיעה למקום השלישי בגמר האירוויזיון ה-67 שנערך ביום שבת האחרון. היא רשמה הישג מרשים ביותר כאשר קיבלה 5 ״דוז פואה״ בניקוד השופטים מהמדינות ברחבי אירופה. לורין, הנציגה השבדית עשתה היסטוריה והפכה לנציגה השנייה בתולדות התחרות לזכות פעמיים.
עוד בחדשות:
לורין סיימה את הערב עם 583 נקודות. למקום השני הגיעו פינלנד, שניצחו בהצבעות הקהל עם 526 נקודות סך הכול וישראל, שהגיעה שנייה בהצבעות השופטים, סיימה במקום השלישי עם 362 נקודות.
(יוניקורן בגמר האירוויזיון. צילום: EBU)

"ירושלים תזכה להיות הראשונה במדינה שתארח את נועה קירל לאחר האירוויזיון בתקווה גדולה שתזכה ותביא לנו המון כבוד נחת בימים שאנחנו בהחלט צריכים את זה. האירוע יהיה סופר מושקע ובהחלט יש למה לצפות״, נמסר מההפקה שם מוסיפים כי מכירת הכרטיסים בעיצומה.
פורסם לראשונה: 17:46, 15.05.23