דור ההמשך של עולם הפשע הירושלמי מייצר אף הוא כאבי ראש למשטרה: קחו לדוגמא את המקרה האחרון, שבו שני בניו העבריינים של העבריין הירושלמי אלי אריש ועוד שני חברים ניהלו מרדף סכינים אחרי עבריין ירושלמי נוסף, המזוהה עם כנופיה מתחרה. הכל תועד במצלמות - וכל המעורבים נעצרו.
התקיפה של האחים אריש
(צילום: שימוש לפי סעיף 27א' בחוק זכויות יוצרים)


מדובר בארוע שהתרחש לפני 3 שבועות, והתרחש לאחר שאבי אריש (20), אחד משני הבנים, השתחרר מהכלא רק שעה וחצי לפני שהכל קרה. זאת לאחר שישב 7 חודשים על קטטת דקירות בה היה מעורב בפאב בשוק מחנה יהודה.
ארבעת העצורים, ובהם שני הבנים ישראל (26) ואבי אריש וכן שני צעירים נוספים טענו לאחר שנעצרו כי הקטטה החלה לאחר שהעבריין שאחריו הם רדפו, ניסה לפגוע בהם בשווארמה באגט הסמוכה למוסך בו התרחש הארוע, באזור התעשייה תלפיות בעיר.

3 צפייה בגלריה
אירוע התקיפה עם האחים אריש
אירוע התקיפה עם האחים אריש
אירוע התקיפה עם האחים אריש
(צילום: מתוך הסרטון)

מהחקירה עלה כי חוץ מאבי שאחז במוט, השלושה האחרים היו חמושים בסכינים מתקפלות. הסרטון מתעד את בריחתו של העבריין הקורבן אל משרד של מוסך סמוך לשווארמה, בשעה שהארבעה מנסים לפרוץ פנימה. בשלב מסוים הצליח הקורבן לברוח מהמשרד אל סמטה סמוכה ואז נמלט.
במשטרה טען העבריין שברח כי הוא אמנם מכיר את הארבעה, אך מצידו "לא קרה כלום", והוא אף לא הגיש תלונה בעניין. אבל על אף שמצלמות האבטחה של השווארמה לא תיפקדו באותו הזמן, מצלמות המוסך שם התרחש חלק ניכר מהארוע דווקא פעלו וחשפו את התמונה המלאה למשטרה.

3 צפייה בגלריה
אלי אריש
אלי אריש
אלי אריש
(צילום ארכיון: שלומי כהן)

קראו גם:

שני בני משפחת הפשע אריש חזרו כעת לכלא, והוסיפו לעצמם עוד פרק לעברם הפלילי. ישראל כבר מחזיק בחמש הרשעות, בעיקר עבירות אלימות, וריצה עונשי מאסר. בארוע הזה הוא היה מעורב בשעה שהוא מנהל תיק דומה לזה של אחיו אבי, על קטטת דקירות בפאב בשוק מחנה יהודה. וכל זה כאשר הוא אמור להיות בכלל בהשגחת מפקח במוסך בבית שמש לאורך שעות היום, כאשר עליו לחזור לביתו למעצר בית לילי. עצם העובדה שהיה בתלפיות מהווה הפרה של תנאי שחרורו מתיק הדקירות בפאב.
גם האח הצעיר אבי, שנעצר לאחר ימים רבים בהם היה בבריחה לאחר הארוע במוסך, מנהל בימים אלה שני תיקים בעבירות סמים וגניבה. בקיצור, דור ההמשך של אלי אריש בהחלט לא משנה מקצוע.
פורסם לראשונה: 11:35, 15.05.23