גם בשכונה כה קטנה כמו מקור חיים נושא התחבורה הציבורית הוא מקור לתלונות. בתחילת חודש דצמבר האחרון הזמין המינהל הקהילתי של השכונה את התושבים למפגש שיתוף ציבור. במפגש הוצגו שני קווי תחבורה ציבורית שתחילת הפעלתם בשכונה תוכננה לדצמבר וינואר. בינתיים עברה חצי שנה, אך האוטובוסים, שלטענת התושבים דרושים להם 'כמו אוויר לנשימה', טרם החלו לעבור בשכונה.
1 צפייה בגלריה
שכונה של רחוב אחד. מקור חיים
שכונה של רחוב אחד. מקור חיים
שכונה של שלושה רחובות. מקור חיים
(צילום ארכיון: יואב דודקביץ')
"פנינו מספר פעמים למינהל הקהילתי בנושא", אמר ג', תושב מקור חיים ל-mynet ירושלים. "ענו לנו שיש תוכניות לפיתוח בתחום הזה אבל אין תקציב". הוא הסביר כי מהמינהל הקהילתי נמסר לו שעל שולחן 'צוות אב לתחבורה' (הגוף האחראי לתכנון התחבורתי בירושלים; א"פ), כבר מונחת התוכנית להכניס קו סדיר של 'אגד' לשכונה, תוכנית, שלדבריו זכתה לתמיכה בעת שיתוף הציבור בנושא.
"הבעיה היא שכשאנחנו פונים אל צוות אב לתחבורה, הם אומרים שהמינהל עדיין לא מסר להם את הדוח של שיתוף הציבור. כשאנחנו חוזרים למינהל לברר, קיבלנו תשובה בנוסח 'אין לנו זמן להתעסק בזה' ו'אנחנו לא יודעים למה זה קורה'. בשורה התחתונה, כשזה מגיע לביצוע הכל תקוע מול המינהל הקהילתי והעירייה. התחושה היא של זלזול מוחלט".

קראו גם:

מהמינהל הקהילתי נמסר: "במפגש התושבים נדונה פעילותם של שני קווים, שפועלים מאז באופן סדיר באזור. עוד נדונה גם אפשרות להפעלת קו נוסף שיתבסס על מיניבוס שמספרו 88א'. המינהל העביר את חוות הדעת החיובית של התושבים לצוות תוכנית אב לתחבורה, והמשך קידומו של הקו מחייב עבודה של צוות האב בנוגע למיקום תחנות וכו'. המינהל נמצא בקשר עם גורמי צוות האב לקידום הנושא".
מצוות האב לתחבורה נמסר: "במפגש התושבים נדונה בין היתר אפשרות של כניסת קו שירות תחבורה ציבורית לרחוב מקור חיים בעתיד, אך הובהר ששירות כזה לא מתוקצב כרגע והנושא נמצא בדיון מול המינהל הקהילתי. המינהל התבקש להעביר עמדה ברורה בנוגע לכך, אך זו טרם נתקבלה, והנושא נמצא בימים אלו בדיאלוג מולו".