פרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד תושב העיר, קטין כבן 17, בגין הסתה לטרור ולאלימות נגד ערבים. כתב האישום אושר על ידי היועצת המשפטית לממשלה ופרקליט המדינה.
1 צפייה בגלריה
ווטסאפ
ווטסאפ
ווטסאפ
(צילום: shutterstock)
על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד פועה בן טוב מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), הנאשם ניהל קבוצת ווטסאפ בשם "עזרה ליהודים באירועי טרור", שמנתה כ-300 משתתפים ופרסם בה קריאה ישירה לביצוע מעשה טרור ולעשיית מעשה אלימות נגד ערבים.
בין היתר כתב בהודעה קולית ב-8 באוקטובר: "אנחנו מגיעים מפרקים להם תאחושרמוטה של התחת שלהם, סבבה? לא מעניין אותי, לא יישאר ערבי אחד שלם שיעז להתגרות בנו ואנחנו לא נשחט אותו. אני אומר לכם ת'כללים עכשיו של הקבוצה, מי שרוצה שורף רכבים שורף כפרים לא מעניין אותי תאנסו נשים תרצחו תעשו מה שבא לכם". כמו כן, שלח סרטון של העיתונאי ישראל פריי, לצד הודעת טקסט הקוראת לתקוף אותו.

עוד בחדשות:

מאז תחילת הלחימה בעזה, גברו בירושלים הקריאות להימנע מהעסקת ערבים ואף לפגוע בהם. מספר עובדי תברואה של עיריית ירושלים הותקפו באלימות ללא סיבה בשבועות האחרונים. לפני מספר שבועות הזהירו רבנים בירושלים ממעשים מסוג זה וקראו לציבור שלא לפגוע בערביי ישראל.
פורסם לראשונה: 16:21, 21.11.23