המאבק בעבירות האלימות במשפחה: ארבעה חשודים נעצרו בסוף השבוע לאחר שתקפו את בנות זוגם וגרמו להן לחבלות באירועים שונים בעיר. החשודים נעצרו על ידי המשטרה שתבקש להאריך את מעצרם.
2 צפייה בגלריה
מאז המקרה המורה לא חזרה לבית הספר
מאז המקרה המורה לא חזרה לבית הספר
ארבעה גברים נעצרו בחשד לתקיפת בנות זוגם
(צילום המחשה: shutterstock)
מחקירת אחד המקרים עלה כי בעקבות סכסוך שהתגלע בין החשוד (23, אבו תור) לבת זוגו בביתם, החשוד תקף את הקורבן באמצעות מקל על ראשה ואיים כי אם תתלונן, יהרוג אותה. עקב המקרה, האישה נפצעה ונזקקה לטיפול רפואי. החשוד נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת עוז, ומעצרו הוארך על ידי בית המשפט.
במקרה אחר, בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה בסוף השבוע האחרון, חוקרי תחנת שלם עצרו גבר כבן 27 מעיסאוויה שתקף את בת זוגו שהייתה בתחילתו של הריון ובעקבות התקיפה, העובר נפטר.

קראו גם:

באירוע נוסף, חוקרי תחנת שלם עצרו חשוד (57, עסאוויה) באירוע אלימות חמור כנגד בת זוגו. מהחקירה במשטרה עלה כי החשוד, תקף את אישתו באגרופים ובכל חלקי גופה כתוצאה מהמקרה, האישה נחבלה ונזקקה לטיפול רפואי. החשוד נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת שלם.
באירוע אחר שהתרחש במהלך סוף השבוע, שוטרי תחנת שפט עצרו גבר כבן 43 מפסגת זאב שתקף את בת זוגו ובתו החורגת, השתולל בביתם וגרם לנזק לרכוש. החשוד נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת שפט.

2 צפייה בגלריה
מעצר
מעצר
המשטרה תבקש להאריך את מעצרם
(צילום המחשה: shutterstock)

החשודים שנעצרו על ידי שוטרי מרחב קדם, יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט וחקירת מקרי האלימות נמשכת. המשטרה: "נמשיך להיאבק בנחישות באלימות החמורה בדגש לעבירות אלימות במשפחה, תוך מיצוי הדין עם עבריינים המעורבים במעשי אלימות ובריונות באשר הם".