סערה בישיבת המועצה: חבר מועצת העירייה, אריאל מרנס (התעוררות) דרש הערב (ה') תשובות מראש העירייה בנוגע לתווי החניה שניתנים בחינם. בתגובה לכך אמר לו משה ליאון: "אתה לא ראוי להתייחסות".
1 צפייה בגלריה
משה ליאון ואריאל מרנס
משה ליאון ואריאל מרנס
משה ליאון ואריאל מרנס
(צילום: שלו שלום)
בשאילתה שהועברה הערב (ה') לראש העירייה, משה ליאון נטען כי לאחר בדיקה ניתן תו מסוג שלא כדין ליועצו הבכיר, עופר איובי ומספר 3 ברשימה למועצה בבחירות הקרובות.
בשאילתא נשאל ליאון - "מדוע ניתן ליועץ בכיר שמתעסק בשכונות ובתשתיות, עופר איובי תו חניה חופשי ברחבי העיר ירושלים שלא בהתאם לנוהל מתן תווים לחניה חופשית בחניה מוסדרת לבעלי תפקידים מיוחדים?" כאשר שאל מרנס את ראש העירייה: "למה?"
ליאון: "לא רוצה ככה, אתה לא ראוי".
מרנס: "אני מבקש שתחזור בך מהאמירה".
ליאון: "אני לא חייב להתייחס אליך".
מרנס: "אתה קראת לי לא ראוי. זה בסיסי. חודש אלול חודש אלול בן אדם לחברו".
גורם בכיר בעירייה אמר ל-mynet ירושלים: "התעוררות הפסיקה להתעסק בעשייה למען העיר ומחפשת כותרות פופוליסטיות. לגופו של עניין היועץ מתעסק בתשתיות ובשכונות ויוצא עם רכבו הפרטי ואם יש מישהו שבאמת זכאי לזה יותר ממר מרנס זה בוודאי הוא עופר איובי".

קראו גם:


חבר מועצת העיר (התעוררות) עו''ד אריאל מרנס מסר בתגובה: ״צר לי שכך בוחר ראש עיריית ירושלים, בירת ישראל לנהוג בחבר מועצה שכל חפצו ורצונו הוא טובת הציבור. הזלזול, ההתעלמות והביטול של דבריי במעמד ישיבת המועצה מבטא את חוסר השקיפות והדמוקרטיה שבה הוא בוחר להתנהל.
"מכונת ההטבות והתעמולה ממשיכה לפעול בכל הכח, ראש העיר מקמבן את יועצו הבכיר ומתחנחן למזכ''ל ארגון העובדים על ידי הענקת תו חניה VIP. מדובר בעדות נוספת לניצול משאב ציבורי יקר ערך לטובת לקידום טובות הנאה אישיות של אלו שראש העיר חפץ ביקרם. התעוררות תמשיך לעמוד על המשמר ולהקפיד על טוהר המידות, כפי שמצופה מנבחרי ציבור ובראשם ראש העירייה".
בסיום הישיבה מרנס ניגש לראש העירייה וביקש ממנו להתנצל בפניו. ליאון סרב להתייחס.
מטעמו של משה ליאון לא נמסרה תגובה לכתבה.
את תגובתו של עופר איובי לא היה ניתן להשיג.