רשימתו של ראש העירייה, משה ליאון מתחילה להתגבש ול-mynet ירושלים נודע כי ליאון פנה למספר אנשים מוכרים בעיר.
2 צפייה בגלריה
משה ליאון
משה ליאון
משה ליאון
(צילום: אלכס קולומויסקי)
ל-mynet ירושלים נודע כי נעשו פניות לראש החוג למדעים בדוד ילין, ד"ר רונית הכהן אחדות, ליועץ בכיר לראש העירייה ומי שנחשב לאיש סודו ומקורבו עופר איובי וכן ליו"ר ועד הסוחרים בשוק מחנה יהודה, טלי פרידמן.
ראש עיריית ירושלים משה ליאון התמודד בבחירות המונציפאליות באוקטובר 2018 והגיע לסיבוב שני מול עופר ברקוביץ. בסיבוב השני ליאון קיבל 85.5% מהקולות לעומת 49.15% בסיבוב הראשון מהקולות ונבחר לראש עירייה במקומו של ניר ברקת. למרות שליאון נבחר לראשות עירייה - הרשימה שלו למועצה לא קיבלה אף לא מנדט אחד ועל כן הוא נכנס כמספר 32 במועצה.

קראו גם:

נכון להיום ליאון שומר את הקלפים צמודים לחזה. היועץ הבכיר של ראש העירייה ויו"ר מרכז ציפורי, עופר איובי מלווה את ליאון כבר שש שנים ונחשב לאדם הקרוב לראש העירייה בשנים האחרונות. בבחירות האחרונות איובי התמודד כמספר 2 ברשימה של ליאון ובין היתר כיהן כיו"ר מינהל קהילתי גילה.

2 צפייה בגלריה
טלי פרידמן
טלי פרידמן
טלי פרידמן
(צילום: יואב דודקביץ')

נציין כי נכון לכתיבת שורות אלו מול ליאון אין מועמדים נוספים לראשות העירייה. במצב שבו רק אדם אחד מגיש מועמדותו לראשות העירייה הוא ייבחר לראשות העירייה. כל זאת בתנאי שמספר הקולות הכשרים שניתנו בעדו יעלה על מספר הקולות הכשרים שניתנו נגדו. במילים אחרות – הבחירות יהיו מעין הצבעה של בעד או נגד אותו מועמד.
לא ניתן להשיג את תגובתו של עופר איובי.
טלי פרידמן, ד"ר הכהן אחדות ומשה ליאון טרם התייחסו לדברים.