פרסום ראשון: היחידה המרכזית של מחוז ירושלים פענחה אירוע אלים שהתרחש בבירה במסגרתו בעל אולם אירועים מוכר ארב למכרו בבניין מגוריו, דקר אותו בפלג גופו התחתון וריסס את חברתו בגז מדמיע.
1 צפייה בגלריה
חיים רפאל אטל נכנס לבניין של מכרו
חיים רפאל אטל נכנס לבניין של מכרו
חיים רפאל אטל נכנס לבניין של מכרו
(צילום: מצלמות האבטחה)
החקירה העלתה כי בעלי האולם דקר צעיר על רקע סכסוך שפרץ בין השניים. כאשר ביום 19.8 גמלה בליבו החלטה לפגוע בו. בלילה שבין ה-18.9.21 ליום 19.8.21 אטל יצא לכיוון ביתו של המכר בשכונה במערב העיר כשהוא נושא חפץ חד ומגז מדמיע. במטרה להקשות על זיהויו הוא לבש בגדים שחורים וחבש כובע מצחייה ומסכת פנים שחורה.
סמוך לשעה 00:30 נכנס אטל לבניין מגוריו של מכרו, הקיש את סיסמת דלת הכניסה וכיסה את אחת ממצלמות האבטחה באמצעות ידו – וזאת על מנת להימנע מהשארת טביעות אצבע. על פי כתב האישום אטל ארב למכרו במשך 4 שעות בחדר המדרגות במטרה להביאה לפציעתו הקשה עם הגעתו הביתה.
(בעל אולם אירועים מוכר בירושלים דקר צעיר בכניסה לביתו. צילום: מצלמות האבטחה)
כארבע שעות לאחר מכן, סמוך לשעה 04:18 נכנס מכרו של אטל לדירתו יחד עם בת זוגו. "כאשר הגיעו לקומת המגורים של המתלונן, יצא המתלונן מהמעלית והתקדם לעבר דלת ביתו. בת זוגו נשארה במעלית מספר שניות נוספות והביטה במראה שבמעלית כאשר הבחין הנאשם במתלונן מתקרב לדלת ביתו, רץ לעברו כאשר גבו של המתלונן מונה אליו, אחז במתלונן מאחור, התיז עליו גז מדמיע ודקר את המתלונן ארבע פעמים – פעמים בירך שמאל, פעם אחת בצלעות בצד שמאל ופעם אחת בישבן שמאל". ביום שישי פרקליטות המחוז הגישה כתב אישום בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה ותקיפת סתם.
מסנגורו של אטל, עו״ד שלום בן שבת נמסר: "מרשי, איש עסקים לגיטימי המפעיל אולם אירועים בהצלחה רבה על אף תקופת הקורונה אשר כרוכה הייתה בקשיים לא מבוטלים. הצלחתו הרבה היא ככל הנראה לצנינים בעיניהם של אנשים צר עין ואין לנו אלא להצר על כך. לגופו של עניין, אנחנו סמוכים ובטוחים כי בסופו של יום התברר כי ידו של מרשי לא הייתה במעל וכי המדובר בעלילת שווא או למצער טעות בזיהוי. די בהתנהלותה של היחידה החוקרת כדי לרמז על חולשתה של התשתית הראייתית ואנו סמוכים ובטוחים כי ביהמ״ש בסופו של יום יקבל את עמדתנו".
פורסם לראשונה: 13:21, 29.08.21