אסון נמנע בירושלים: עובדי מחלקת התברואה בעיריית ירושלים חילצו היום (ג') תינוק מרכב שחלקו הקידמי בער בשכונת רוממה.
2 צפייה בגלריה
עתמאן תלחמי וחמדי שולמקרוב,
עתמאן תלחמי וחמדי שולמקרוב,
עתמאן תלחמי וחמדי סנוקרט.
(צילום: באדיבות העירייה)
עובד התברואה עתמאן תלחמי סיפר ל-mynet ירושלים: "היתה לי נקודה בבוקר של איסוף אשפה בשכונת רוממה באזור רחוב סורוצקי בחזרה עברתי דרך בצומת של שכונת רוממה מול בנק יהב. אני והעובד שהיה איתי, חמדי סנוקרט, הסתכלנו הצידה וראינו עובדי בניין מנסים לכבות שריפת על הרכב כשהם שופכים מים עם בקבוקים על החלק הקדמי של האוטו. הבנו שמדובר בשריפה".
"האבא היה בהלם מוחלט, שניהם ירדו מהאוטו, מהלחץ לא הייתי מרוכז לדעת אם היו שני ילדים או שלושה ילדים, ישר לקחנו מטף הצלחנו להרים את מכסה המנוע הבוער והתחלנו בכיבוי. במקביל היה ילד כבן שנתיים בתוך הרכב, פתחתי את הדלת האחורית של הרכב והבחור שהיה איתי עובד התברואה, חמדי סנוקרט הוציא את התינוק מתוכו. כל האירוע ארך שניות בודדות. תודה רבה לאל שאף אחד לא נפגע. אני אומר תודה רבה לאלוהים שלא קרה אסון גדול".

קראו גם:

למה ההורים לא הוציאו את הילד? "האבא היה בהלם. בחור חרדי עם כיפה על הראש עבר וסייע עם מטף כיבוי קטן".

2 צפייה בגלריה
הרכב שעלה באש
הרכב שעלה באש
הרכב שעלה באש
(צילום: פרטי)

מה עבר לכם בראש? "קודם כל להוציא את הילד מהרכב כדי שחלילה הוא לא יתלקח. התינוק שהיה באוטו לא בכה, הוא לא ממש הבין את הסיטואציה. אחרי שהוצאנו אותו ההורים הודו לנו ואמרו 'תודה רבה שעזרתם לנו'".
מייד עם קבלת הדיווח על האירוע מנהל אגף התברואה, גיל גורני, התקשר לעובדים ושיבח אותם על התושייה הרבה שגילו ואמר להם שהם מקור גאווה ומופת לאגף התברואה ולכל עובדי עיריית ירושלים. גורני מתכוון להעניק להם מגן הוקרה ויקיים טקס צנוע במעמד ראש העירייה, משה ליאון.
גם ליאון, שיבח את פעולתם של העובדים ואמר: "עובדי עיריית ירושלים, במטה ובשטח, הם סמל ומופת לשליחי ציבור הפועלים בכל זמן, בשיגרה ובחירום, במסירות, באהבה ומכל הנשמה, למען תושבי העיר. אנו גאים בכם ובעבודתם המסורה והנאמנה ובטוחים כי כך נמשיך."