המתנה של עיריית ירושלים לתל אביב: העירייה פרסמה השבוע סרטון ובו היא מסתלבטת על העיר תל אביב עקב הדחיות החוזרות ונשנות בפתיחת הקו האדום של הרכבת הקלה.
3 צפייה בגלריה
מזל טוב לתל אביב
מזל טוב לתל אביב
מזל טוב לתל אביב
(צילום מסך מתוך הסרטון של עיריית ירושלים)
בסרטון נראית קבוצת צעירים המתכוננת למסיבת הפתעה, כאשר בכל פעם שהם מתכננים לאחל "מזל טוב", אחד מהם מקבל הודעה על עיכוב. בתחתית הסרטון נכתב: "מזל טוב על פתיחת הרכבת הקלה. בלי חרטות הפעם כן? דברי איתי אם את צריכה עצות".
בהמשך הוסיפה העירייה בתגובות: "מזל טוב גם לעיריית פתח תקווה, בת ים, רמת גן ובני ברק. כמעט שכחנו אתכן איך היא גנבה לכן את הפוקוס". תגובות התושבים על הארכת הקו האדום בירושלים לא איחרו לבוא. אחד מתושבי העיר כתב: "מזל טוב גם לך על הארכת הקו האדום. אה רגע בעצם גם הוא נדחה". גולש אחר כתב: "איזה כיף להם, ומה איתנו? מתי נזכה לנסוע עד להדסה ברכבת?".


קראו גם:

בדיוק בתחילת החודש הודיע מנכ"ל נת"ע, חיים גליק כי אחרי שנים של עיכובים, ביום שישי הקרוב ה-18 באוגוסט - ייפתח הקו האדום של הרכבת הקלה בתל אביב. מדובר באישורים הנוגעים לבטיחות ותפעול הרכבת, אשר הועברו על ידי חברות גרמניות. בסוף הדוח המסכם שהתקבל נכתב כי הקו האדום קיבל אישור הפעלה.

3 צפייה בגלריה
"עוד דחייה"
"עוד דחייה"
"עוד דחייה"
(צילום מסך מתוך הסרטון של עיריית ירושלים)

3 צפייה בגלריה
רכבת קלה פתח תקוה
רכבת קלה פתח תקוה
הרכבת הקלה בפתח תקוה
(צילום: קובי קואנקס)

ומה לגבי הארכת הקו האדום של הרכבת הקלה בירושלים? הארכתו היתה כבר אמורה להתבצע לשני הכיוונים, אולם נכון להיום אין תאריך פתיחה. נכון לכתיבת שורות אלו הצפי הנוכחי הוא רק לקראת ספטמבר.