שדרן הרדיו הירושלמי אלעד עמדי ישוב לשדר, פחות מחודש לאחר שסיים את דרכו בתחנת רדיו ירושלים שם שידבר במשך 30 שנה. ל-mynet נודע כי עמדי מנהל בימים אלה משא ומתן מתקדם לסגירת התוכנית החדשה באחת מתחנות הרדיו המוכרות במדינה.
2 צפייה בגלריה
אלעד עמדי
אלעד עמדי
אלעד עמדי
(צילום: עמית שאבי)
עמדי פרסם הבוקר (ראשון) פוסט בעמוד הפייסבוק האישי שלו בו כתב ״בקרוב אלעד עמדי ברדיו שלכם״. הפוסט זכה לחשיפה גבוהה עם מאות לייקים ועשרות תגובות שהביעו שמחה ובעיקר סקרנות היכן ישדר — עובדה שעמדי עדיין אינה חושף. בתוך כך ל-mynet נודע כי עמדי עשוי לקבל גם תוכניות טלוויזיה בהגשתו.
כזכור, בתחילת נובמבר אחרי 30 שנים ולא מעט סערות, נפרדו דרכיהם של עמדי ורדיו ירושלים. עמדי מסר "תודה לכל מאזיניי האדירים על כל מה שעשיתם למעני" ובתחנה הגיבו באופן לקוני "אנו מודים לאלעד עמדי ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך".
2 צפייה בגלריה
אלעד עמדי
אלעד עמדי
עמדי
(צילום: עמית שאבי)
השנה האחרונה היתה לא פשוטה שעברה על השדר הירושלמי. בינואר, במונולוג הפותח את תוכניתו 'עמדינה', כינה עמדי את אוהדי הפועל ירושלים בכדורגל 'אנרכיסטים'. חברי מועצה, שרים וחברי כנסת יצאו נגד הדברים ונגד עמדי באופן אישי, והפועל ירושלים אף הגישה נגדו ונגד תחנת הרדיו תביעה אזרחית. פחות מחודש לאחר מכן הוא פנה לשר המשפטים יריב לוין והפציר בו לגרש את נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות תוך שהוא רומז לבצע זאת באמצעות נבוט.
עוד בחדשות:
בהמשך השידור, עמדי פנה אל עובדת בהפקת התוכנית ושאל אותה האם יש רגעים בחיים שהיא היתה רוצה לעשות שימוש באקדח. בהנהלת רדיו ירושלים ציינו כי הם רואים בחומרה את הדברים שנאמרו וכי עמדי יזומן לבירור.