תעלומה: הדר קאקו וחברותיה רצו להפתיע את חברתן הקרובה ולקנות מתנה שווה ליום הולדתה. אחרי שחשבו רבות, הן החליטו לקנות לה גיפט קארד בזארה, אחת החנויות האהובות עליה. החברות הגיעו לאחרונה לחנות הדגל של הרשת בשדרות ממילא בירושלים ורכשו עבורה גיפט קארד בסך של 600 שקל.
2 צפייה בגלריה
זארה בממילא
זארה בממילא
זארה בממילא
(צילום: shutterstock)
באירוע היומולדת שמחה מאוד החברה על המתנה, וחשבה לממש אותו באילת כך תוכל לזכות בתוספת למתנה בזכות הפטור מהמע"מ. בנוסף, היא התקשרה לרשת על מנת לברר את הנושא ואכן אישרו שם כי הגיפט קארד יכובד בכל סניפי הרשת בארץ כולל בסניף הדרומי.
אך כגודל הציפייה כך היתה האכזבה. כשהגיעה לקופות בזארה אילת אמרו לה כי כרטיס הגיפט קארד כלל אינו טעון ואין בו ולא שקל אחד. החברה סיפרה על כך לחברותיה ואלו חזרו לחנות זארה בממילא בכדי לברר מה התקלה ומה אירע. אולם שם לא הצליחו לסייע להם וטענו תחילה שבכלל לא מצאו שנעשתה עיסקה. גם העבודה ששילמו במזומן הקשתה לאתר ולשחזר את העסקה וגם שלא הקפידו בעצמן לשמור את הקבלה.
בסוף, הבנות זכרו את השעה המדויקת בה שילמו בקופה וכך ניתן היה לאתר את העסקה במצלמות של הסניף. אך למרות שהעסקה אותרה, נאמר לבנות כי הנושא מועבר לבדיקה של הרשת וכי יחזרו אליהם עם תשובה תוך מספר ימים. לאחר שחלף שבוע ניגשו הבנות שוב לחנות, סיפרו למנהל את המקרה והוא אמר כי הנושא ידוע ונמצא בבדיקה וכי תוך 14 ימי עבודה יחזרו אליהם עם תשובה.

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
גיפט קארד.
גיפט קארד.
החברות קנו ג'יפט קארד בזארה בשווי 600 שקלים
(צילום: shutterstock)

אחת מהחברות, הדר קאקו סיפרה בשיחה עם mynet ירושלים: "אנחנו מאוד מאוכזבות גם מהמקרה עצמו וגם מההתנהלות אחר כך מולנו. הגענו כבר שלוש פעמים לחנות וזה עוד טרם טופל. קודם הם היו צריכים לאתר את העסקה, אחר כך אמרו שיחזרו אלינו ולא חזרו ושהגענו בפעם האחרונה אז פתאום אמרו שזה ייקח 14 יום ושנחכה לתשובה מהרשת.
מה קרה שם ומה היתה הבעיה? לא ברור וכאן גם mynet ירושלים נכנס לתמונה. ביקשנו בעצמנו להתערב ולברר מה בדיוק קרה ומדוע הבירור והבדיקה נמשכים כל כך הרבה זמן.
מרשת זארה נמסר: "הנושא טופל לשביעות רצונה של הלקוחה".