י', תושבת ירושלים, נכנסה לפני מספר שבועות לסניף רשת קסטרו שבקניון עזריאלי מלחה, במטרה לרכוש לעצמה מספר פרטי ביגוד. אלא שאת מה שקרה בתא המדידה היא כנראה לא תשכח. לטענתה, היא נכנסה לתא, עמדה מול המראה, סגרה את הוילון והחלה להתפשט כאשר גבה מופנה לפתח כניסת התא. לאחר מספר שניות, היא נחרדה לגלות חור גדול בוילון ומבעדו לקוחות בחנות צופים בה כאשר היא עירומה למחצה.
3 צפייה בגלריה
קסטרו
קסטרו
קסטרו
(צילום: שלומי כהן)
"הגעתי לסניף קסטרו נשים ונכנסתי לתא מס' 3 בחנות״, היא מספרת במכתב זועם שכתבה להנהלת החברה. ״הוילון היה פתוח וכשנכנסתי פנימה הושטתי יד וסגרתי, שגבי מופנה לוילון. מדדתי מספר פריטים והתפשטתי הן בחלק העליון והן בחלק התחתון של גופי. בזמן היותי בתא המדידה היו מספר רב של לקוחות מחוץ לתאים, בהם גברים. כשסיימתי את המדידה, הסתובבתי וחשכו עיני. בזמן היותי בתא היה חור ענק בוילון שאיפשר לכל הנמצאים בחוץ, כולל גברים, לצפות בי עירומה".
3 צפייה בגלריה
תא המדידה בקסטרו
תא המדידה בקסטרו
הקרע בוילון
(צילום: פרטי)

עוד כתבה: "ניגשתי בסערה לקופאית וביקשתי לתאר את שהתרחש, אך היא ענתה לי באדישות: "כן, אנחנו יודעים שיש שם וילון קרוע, הזמנו חדש וטרם הגיע". ביקשתי מאחראית המשמרת שלא תשמיש את התא כדי שעוד בנות לא ייפגעו כמוני והיא ענתה לי ש׳אין מה לעשות, ככה זה. גם אם נשים ארגזים לקוחות יכנסו׳.
קראו גם:
"אחת העובדות צעקה עלי והוציאה אותי בבושת פנים. איך יתכן שלקוחה נכנסת בתמימות לתא ויודעת שהיא בטוחה בפנים ואנשי החנות יודעים שיש חשיפה גופנית של הנמצאות בתא ואין שום אזהרה? שום לקיחת אחריות?״, כתבה לסיום.
3 צפייה בגלריה
קניון מלחה
קניון מלחה
קניון מלחה
(צילום: יואב דודקביץ')
י׳ החליטה שלא לוותר ולהעביר את המקרה לזירת בית המשפט. בגין האירוע המביש לטענתה, היא תובעת את חברת קסטרו בסכום של 34 אלף שקלים.
מחברת קסטרו נמסר בתגובה: ״אנו מצרים על תחושתה של הלקוחה. מהמידע שיש בידי החברה הפרטים המתוארים אינם משקפים את המקרה וללקוחה הוצע פיצוי הולם. מעבר לכך המקרה ינוהל בערכאות המשפטיות״.