תקרית חריגה בבית החולים הירושלמי: עובדת ערביה במחלקת פלסטיקה בבית החולים הדסה עין כרם כיבתה נרות שבת וירקה עליהם. לאחר שפורסם פוסט בפייסבוק בנושא בית החולים הפסיק מיידית את עבודתה של העובדת.
1 צפייה בגלריה
הדסה עין כרם
הדסה עין כרם
הדסה עין כרם
(צילום: רפי קוץ)
ישראל שירן ובת זוגו שולמית שהו בשבת האחרונה במחלקת פלסטיקה בהתאוששות שלאחר ניתוח. בערב שבת, כאשר הלכו אל עבר העגלה המיועדת להדלקת הנרות בסמוך לחדר האורחים, הופתעו לראות את אחת העובדות שהתקרבה אל עבר העגלה ונשפה אל עבר הנרות וירקה עליהם ובכך כיבתה את כל נרות השבת ואת נר הנשמה שהודלק. לטענתם, חברותיה שהיו עימה, צחקו ממעשיה וכולן נכנסו לחדר האורחים.
עוד בחדשות:
שירן התקומם ופנה אל העובדת בשאלה מדוע עשתה זאת. אלא שלטענתו היא צחקה וצעקה לעברו בנפנוף יד "רוח, רוח" ("לך" בערבית). לדבריו, כאשר חזר מתפילת השבת והחג המתינו לו האחראית והעובדת עצמה וביקשו לעשות "סולחה". העובדת טענה שזה לא היה בכוונה.
מהדסה נמסר: "בית החולים הפסיק את מיידית את עבודתה של העובדת. מדובר בעובדת משק ונקיון המועסקת דרך חברת קבלן והבוקר נמסר למעסיקה כי אינה יכולה להגיע יותר לעבודתה בבית החולים.
"אנו רואים בחומרה רבה את המעשה הנורא, ומדגישים כי אינו מעיד על כלל אלפי עובדיו של בית החולים, הפועלים מתוך כבוד זה כלפי זה. אנו מתנצלים כמובן בפני כל מי שנפגע ממעשים חמורים אלו".
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים