סיכומי התביעה בתיק רצח מיכל סלה שהוגשו אתמול (ב') להרכב השופטים מפריחים את טענתו של הנאשם אלירן מלול לפיה מיכל ז"ל ניסתה לשים קץ לחייה. הפרקליטות קובעת כי ממאגר הראיות הקיים והעדויות הרבות שנשמעו בתיק – קובעים כי מדובר ברצח. יחד עם זאת בפרקליטות מציינים כי הרקע לרצח האכזרי לא ברורים.
3 צפייה בגלריה
החשוד ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
החשוד ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
החשוד ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
(צילום: מתוך עמודי הפייסבוק)
בסיכומים שהוגשו מטעם הפרקליטות נכתב כי יש לשלול את טענתו של אלירן מלול לפיה מיכל ז"ל שמה קץ לחייה. "תבקש המאשימה מבית המשפט לקבוע, כי מיכל לא פגעה בעצמה ולפיכך הנאשם הוא זה אשר תקף אותה וגרם למותה", נכתב מטעם הפרקליטות.
לעניין המניע נכתב: "לנוכח שתיקת הנאשם ככל שהדברים מתייחסים לאירוע הקטלני עצמו, לא נוכל להציג לבית ממשפט תמונה סדורה של השתלשלות האירוע: לא מה חולל את פרץ האלימות הקשה, לא מה קדם למה, לא נוכל לומר בוודאות מלאה היכן בדיוק החל הנאשם לדקור את המנוחה ומתי בדיוק יחסית לכך נגררה מיכל מחדרה של הילדה אל המקום בו נמצאה. יש לקבוע שהנאשם המשיך לדקור את מיכל גם כשהיא נפחה את נשמתה או בסמוך מאוד לכך, עובדה המידה על התמשכות מעשה הזוועה".
לאור הקביעות הקשות מבקשת הפרקליטות לקבוע כי אלירן מלול רצח את מיכל באכזריות מיוחדת. "מדובר בתקיפה אורכה לאורך דקות, לא בהמתה שבאה לא באיבחה, בהפתעה. מיכל נאבקה על חייה. את זאת אנו לומדים מפצעי ההגנה, סיטואציה שכזו לכשעצמה משקפת אכזריות מיוחדת שמתעצמת כשהיא מבוצעת בביתה של הנרצחת, במבצרה על ידי בן זוגה", עוד נכתב כי מלול זרק את הסכינים לאמבט מלא במים.
3 צפייה בגלריה
אלירן מלול בבית המשפט
אלירן מלול בבית המשפט
אלירן מלול בבית המשפט
(צילום: יואב דודקביץ')
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח בישוב מוצא לפני כשנתיים
זירת הרצח בישוב מוצא לפני כשנתיים
זירת הרצח בישוב מוצא לפני כשנתיים
(צילום: לירן תמרי)
עו"ד שגיא אופיר, הממונה על עניינים פליליים בפרקליטות סיכם: "קשה לתאר ולדמיין את הסבל הנוסף שנבע מעצם הידיעה שהבת נמצאת בקרב מקום, חשופה לזוועה, הסבה למיכל ברגעי חייה האחרונים. אמנם, לא ניתן לקבוע אם הילדה הייתה ערה, אם ראתה את ההתרחשות בחדרה, אם בכלל הייתה בחדר, והאם בגילה הרך יש ביכולתה להבין דבר מהסיטואציה הטרגית, יחד עם זאת, אין חולק שהילדה הייתה במקום ואת זאת ידעה מיכל כשחייה הולכים ואוזלים ממנה".
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים