הסבתא הכי יפה: תושבת גילה, שפרה וזאנה (50) היא גרושה, אם לשישה וסבתא לארבעה נכדים. אבל מאתמול (ב') היא גם הזוכה הטריה והנרגשת בתואר "תגלית השנה" בתחרות של "הסבתא הכי יפה בישראל".
2 צפייה בגלריה
שפרה ואזנה
שפרה ואזנה
שפרה ואזנה
(צילום: אביחי בן גוזי)
אם תשאלו אותה, היא דווקא שמחה שזכתה דווקא בתואר הזה ולא בתארים אחרים. "נכון שהכתר הוא משהו שכולן מכוונות אליו, אבל 'תגלית השנה' הרבה יותר משמעותי בשבילי מאשר 'מלכת יופי', או 'נסיכת יופי'. אני עוברת תהליך פנימי עמוק בשנים האחרונות ומבחינתי זה מעין אישור קוסמי שהתהליך שאני עושה נכון עבורי. שהמשימה שלי 'לגדול' בתודעה ובדימוי העצמי עובדת ומסמנים לי להמשיך בדרך הזו אחרי ששנים רבות קומץ אנשים דאג להוריד אותי. אין מדויק יותר עבורי מהתואר של 'תגלית השנה', כי גיליתי כל כלך הרבה דברים על עצמי, הילדים שלי, המשפחה והסביבה הקרובה והרחוקה".
וזאנה מספרת על חוויה בלתי נשכחת של פעם בחיים שהעצימה אותה באופן שלא פגשה עוד מעודה. "כל התחרות והתהליך הזה היו מאוד משמעותיים בשבילי. עצם המעמד בתחרות, לראות את הילדים שלי מריעים, ומעודדים אותי באולם. אפילו הנשים שהשתתפו בתחרות הן חזקות ומדהימות ואני מודה על הזכות שהייתה לי להכיר אותן".
2 צפייה בגלריה
המשתתפות באירוע
המשתתפות באירוע
המשתתפות בתחרות. שפרה ואזנה (הראשונה מימין)
(צילום: אביחי בן גוזי)
הדבר הראשון שעשתה אחרי התחרות היה ללכת למסעדה עם כל פמליית המשפחה שליוותה אותה לתחרות. "בגלל ההתרגשות לא אכלתי כלום כל היום, אולי איזו צלחת קטנה של סלט. בעיקר חוזרים לשגרה ומחכים להתפתחויות מעניינות כמו אולי הצעות להשתתפות בפרסומות או הרצאות לנשים וילדות. נכון לעכשיו לא קיבלתי שום הצעה מלבד כמה הצעות לחתונה. אחרי הפרסום ברשתות החברתיות, פנו אלי כמה גברים בהצעות ויש לי כבר ארבעה מועמדים לחתנים", היא צוחקת.
לעדכונים נוספים – חדשות ירושלים