שירה חובב, אשתו של אבי חובב סגן מפקד מרחב ירושלים במד"א, הבכיר שנעצר בפרשת בדיקות הקורונה הפיראטיות במד"א הגיבה למעצרו בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק האישי שלה.
2 צפייה בגלריה
אבי חובב, סגן מפקד מד"א ירושלים
אבי חובב, סגן מפקד מד"א ירושלים
אבי חובב, סגן מפקד מד"א ירושלים
(צילום: לירן תמרי)
"אני רוצה להודות לכולם על התמיכה והאהבה שאתם מרעיפים עלינו מאז יום חמישי האחרון. אינסוף הודעות, שיחות, הצעות עזרה ועוד הרבה מעבר לכך. והכי חשוב על כל האהבה, הערכה הרבה, והאמון שכולם מביעים כלפי אבי. זה מחזק ומחמם את הלב. סליחה אם אני לא עונה לטלפונים, קשה לי לדבר".
עוד בחדשות:
"אנו עוברים ימים לא פשוטים, אבל אנחנו אנשים מאמינים ואנחנו יודעים שהכל מאת ה' ושהאמת תצא לאור. האשמים האמיתיים בסיפור הזה שמבקשים להעליל על אבי עלילות שווא, יתנו על כך את הדין. בין אם בבית הדין של מטה ובין אם בבוא העת בבית הדין של מעלה, כי מעיני ה' דבר איננו נסתר".
2 צפייה בגלריה
אחד החשודים בבית המשפט
אחד החשודים בבית המשפט
אחד החשודים בבית המשפט
(צילום: רפי קוץ)
בית המשפט בירושלים האריך ביום שישי האחרון את מעצרו של חובב החשוד במעורבות בפרשת בדיקות הקורונה הפיראטיות לאזרחים על ידי מתנדבי מד"א עבור תשלום עד ליום שני. חובב חשוד בגניבה על ידי עובד, עשיית מעשה העלול להפיץ מחלה וקבלת דבר בנסיבות מחמירות.
אחד החשודים שנעצר בפרשה שוחרר בהסכמת המשטרה. שני חשודים נוספים שוחררו על ידי בית המשפט, אך לאור בקשת עיכוב ביצוע ע"י המשטרה, הם נותרו במעצר עד להגשת הערר בעניינם.
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים
פורסם לראשונה: 01:46, 11.10.20