תכלה שנה ועונשיה: רגע לפני סיום תש"ף נגזר עונש קל במיוחד על אשה שתקפה את בעלה. לטענת התביעה, לפני כשלוש שנים האשה, בשנות ה־30 לחייה, הצטרפה לקבוצת ווטסאפ שכוללת את חבריה מתקופת התיכון. לשמחתה, היא הוזמנה למסיבת מחזור ומיהרה לבקש מבעלה כסף כדי לקנות בגדים לאירוע החגיגי. בין השניים פרץ ויכוח סוער, עד שבשלב מסוים הבעל חש מאוים, נמלט לחדר הכביסה ונעל את הדלת.
1 צפייה בגלריה
ריב בין גבר לאישה
ריב בין גבר לאישה
האשה: "יש לו התקפי קנאה"
(צילום: shutterstock)
הדלת לא היוותה מכשול עבור האשה, ובעזרת שישיית מים מינרליים ומדף מעץ היא פרצה פנימה והשליכה חפצים שונים לעבר הגבר.
עוד בחדשות:
בגלל חומרת המקרה החליטה התביעה המשטרתית להגיש כתב אישום. באחד הדיונים ניסה הסנגור להסביר לשופט גבאי ריכטר את המניעים להתנהגות של הלקוחה שלו. לדבריו: "הנאשמת ביקשה קצת חופש - לא משהו גדול, רק לצאת למסיבת מחזור, וביקשה מבעלה כסף לבגדים, והבעל, שהוא לא מהסוג המודרני, לא אהב הרעיון. המעשים בוצעו עקב מצוקת הנאשמת, שנאלצה להתמודד באופן יומיומי עם סוג של דיכוי".
תירוצי הנאשמת:
המריבה - לא בגלל שמלה
השלכת מים - אות מחאה
אני מוסרית - לא עבריינית
גם האשה פנתה אל ליבו של השופט וביקשה רחמים: "אני מאוד מצטערת על מה שקרה. בדרך כלל אני אדם עם שליטה עצמית גדולה ומשתדלת לעזור לאנשים איפה שאני יכולה. אנו חיים בשלום ואוהבים אחד את השני, אך יש התקפי קנאה שמגיעים משום מקום".
כאשר נדרשה להסביר את השלכת הבקבוקים, אמרה: "את המים זרקתי לעברו כאות מחאה". לבסוף היא קיבלה 50 שעות של 'שירות לתועלת הציבור'. 
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים