שלב ההוכחות במשפטו של הנאשם ברצח אלירן מלול נמשך הבוקר (ב'). על דוכן העדים העידו שכנים של בני הזוג ובן זוג לשעבר של מיכל סלה שסיפר על מערכת היחסים ביניהם. ארז פוסקלינסקי, בן זוגה לשעבר של מיכל העיד: "בחוויה שלי מיכל הייתה אדם שמח, פתוח, צבעוני, אוהבת אדם. מאוד סקרנית ומאוד מתרגשת מאינטראקציות עם בני אדם היא הייתה אישה אמיצה, חזקה שלוקחת אחריות.
2 צפייה בגלריה
החשוד ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
החשוד ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
הנאשם ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
(צילום: מתוך עמודי הפייסבוק)
"גרנו כשנה בירושלים יחד, מיכל מאוד רצתה להתחתן הרגשתי לחץ סביבתי ואני לא הייתי מוכן ומתוך המקום הזה, פשוט נפרדנו. היה לי מאוד מאוד קשה ואחרי כ-10 חודשים הבנתי שאני עושה טעות מאוד גדולה והיא האהבה הגדולה של החיים שלי. נפרדנו ביולי 2017 והאינטראקציה שיצרתי איתה הייתה במרץ 2018, החלטתי שאני רוצה לדבר איתה ושיש לי חלק שהוא חסר בפאזל. ביקשתי להיפגש איתה וכתבתי לה הודעה, היא הייתה עונה לי במייל והיא כתבה לי שהיא התחילה לצאת עם מישהו ושאם היא תיפגש איתי הוא איים עליה שהוא יעזוב אותה. זה היה לי ממש מוזר, מיכל שאני מכיר היא עצמאית ושמחה. היא הייתה חברה מדהימה ואם משהו לא מתאים לה היא הייתה אומרת. זה היה לי מאוד מוזר".
עוד בחדשות:
בעדותו תיאר את מה שקרה מאז שנודע למלול ששוחח איתה. עוד באותו הערב, סיפר, קיבל טלפון ממספר לא מזוהה. על הקו היה מלול: "הוא אמר בליל של דברים סופר-תוקפניים, באלימות, בברבריות כזו - 'יא חתיכת אפס', מי אתה חושב שאתה, תעזוב אותי, תעזוב את מיכלי, תעזוב את המשפחה שלנו. אני יודע איפה שירתת. אני כלב נושך, תתרחק ממיכלי שלי'". בתום עדות של חצי שעה יצא בדמעות מהאולם.
שכן נוסף העיד במהלך שלב ההוכחות ואמר: "שמתי לב שיש צעקות, הבנתי שזה מהדירה שלהם. יצאתי החוצה. זה נמשך כמה זמן, זה לא היה כל לילה".
2 צפייה בגלריה
אלירן מלול בבית המשפט
אלירן מלול בבית המשפט
אלירן מלול בבית המשפט
(צילום: אלכס גמבורג)
השופט אלי אברנאל שאל: "למה זה דומה? זה קול אנושי?". השכן השיב: "קולות לא ברורים. זה קרה מספר פעמים. זה היה חריג. התעוררתי בלילה מהצרחות זאת הייתה חוויה שלילית". אותו שכן הוסיף "ראיתי את מיכל 'כבויה'".
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים