האם רשת המרכולים של רמי לוי מפלה בשירות המשלוחים? בבקשה לתביעה ייצוגית טוען תושב מזרח ירושלים כי רשת המרכולים נמנעת מלספק שירות משלוחים לשכונת בית חנינא – דבר שלדבריו מעלה חשש לאפליה במתן שירותים. "המסקנה המתקבלת היא כי שכונת בית חנינא בירושלים – הוחרגה על ידי המשיבה משירות המשלוחים ללא סיבה מוצדקת או חוקית דבר המהווה הפרה מחמת מקום מגורים", נכתב בבקשה.
1 צפייה בגלריה
רמי לוי
רמי לוי
רמי לוי
(צילום: אוהד צויגנברג )
"המשיבה מפעילה אתר קניות ברשת האינטרנט, המאפשר רכישת מוצרים ושירות משלוחים עד בית הלקוח. הלקוח נכנס לאתר, בוחר אלו מוצרים הוא מעוניין לרכוש, מבצע רישום, משלם באמצעות כרטיס אשראי, מקליד את כתובת ביתו ומקבל הערכה מתי הוא צפוי לקבל את המוצרים שהזמין לפתח ביתו. נציגי המשיבה והאחראים על הפעלת אתר האינטרנט קבעו וסימנו בלחיצת עכבר ללא כל הצדקה או היגיון, כי שכונת בית חנינא, לא זכאית ליהנות משירות המשלוחים בשונה משכונות אחרות בעיר בירושלים", נכתב.
עוד בחדשות:
לדברי התושב הצורך בשירות משלוחים עלה בעקבות פרוץ מגפת הקורונה, לדבריו בשכונת נווה יעקב הסמוכה, שירות המשלוחים של הרשת פועל כשורה. "עולה השאלה, מה ההבדל בין שכונת בית חנינא בירושלים לבין השכונות נווה יעקב ופסגת זאב הגובלות עם השכונה. מדוע תושב המתגורר בשכונת נווה יעקב או בשכונת פסגת זאב יהנה משירות המשלוחים של המשיבה?", הוסיף.
באתר של 'רמי לוי באינטרנט' בקטגוריית "רשימת הישובים אליהם מגעים המשלוחים" לא מוזכרות כאזור הפצה שכונת ערביות. אזורי השירות המוזכרים הם: מבשרת ציון, פסגת זאב, נווה יעקב, גבעה הצרפתית, גבעת המבתר, רמת אשכול, שמואל הנביא, טלזסטון, קרית יערים, אדם, ענתות, הר הדר, בית נקופה ורמות.
בשיחה עם mynet ירושלים ציין רמי לוי כי בכוונת הרשת להרחיב את שירות המשלוחים לכל אזור בירושלים: "בזמן הקרוב תיפתח נקודת הפצה נוספת שתאפשר לנו להגיע לכל אזור בעיר – גם לבית חנינא ולשכונות נוספות".
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים