במסגרת שלב ההוכחות במשפטו של הנאשם ברצח בת זוגו מיכל סלה ז"ל, אלירן מלול, צוות ההגנה רמז כי חקירתו של מלול בבית החולים בוצעה בזמן שהיה תחת השפעת משככי כאבים. טענתם: ייתכן והם הובילו לפגיעה בשיקול דעתו במהלך חקירותיו. עדותה של השוטרת ששמרה על מלול בזמן אשפוזו בבית החולים נחשפת: "התרשמתי שהוא מדבר באופן צלול".
1 צפייה בגלריה
החשוד ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
החשוד ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
החשוד ברצח אלירן מלול ומיכל סלה ז"ל
(צילום: מתוך עמודי הפייסבוק)
במהלך עדותה ציינה השוטרת, נוי חזן שהופקדה לשמור על אלירן מלול בבית החולים: "במהלך המשמרת התבקשתי לשמור על עצור, זה נקרא זקיפות. התבקשנו לשמור עליו כשהוא אוזק ידיים ורגליים ולהיות בקשר עין איתו בבית החולים הדסה עין כרם. במהלך משמרת בוקר השותף שלי הלך להזמין לנו אוכל מהקומה למטה. השוטר התקשר ובמהלך השיחה דיברנו על אוכל בשרי, אמרתי לו שאני אוכלת 4 פעמים ביום בשר או משהו כזה.
עוד בחדשות:
"אחרי שניתקתי את השיחה העצור פנה אלי ואמר: 'יפה, את אוהבת בשר, יפה שאת אוכלת 4 פעמים ביום בשר'. עניתי לו שזה לא באמת 4 פעמים ביום ושזו הכמות בשבוע. הוא סיפר שהוא חצי ברזילאי ושאצלם בשר. הוא אמר שבהלוויה של אמו הם עשו מנגל כאות הזדהות בעצב – שככה זה נהוג אצלם".
בהמשך העדות מגוללת השוטרת על המשך השיחות עם מלול: "הוא שאל אותי אם אני אוהבת את העבודה שלי. אמרתו לו שכן, שאני שוטרת חדשה ובדיוק הגעתי לתחנה. הוא אמר שמתאים לי להיות מורה. הוא התעניין היכן אני משרתת ומאיזו תחנה אני, אמרתי לו שמתחנת הראל והוא אמר שהוא מכיר את תחנת לב הבירה, שהיא נמצאת במרכז העיר, ושם הוא עבד עם ילדים בסיכון – המקום שבו הוא עובד".
בהמשך עדותה השוטרת נשאלה האם לדעתה מלול דיבר באופן שוטף. "הוא דיבר באופן שוטף, היה נראה שהוא מבין מה הוא אומר. לא הרגשתי שהוא מדבר דברים לא קשורים, הרגשתי שהוא מדבר איתי לעניין" סיכמה.
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים