טרגדיה במהלך טיול בית הספר: בן 14 שנעלם במשך שבועת ליד העיר נמצא מת הלילה (שישי) במאגר מים באזור חורשת קק"ל, סמוך למנזר בית ג'מאל. שמו הותר הבוקר לפרסום - נחמיה אהרוני ז"ל, תושב בית שמש. המשטרה פתחה בחקירה ועצרה הלילה את המנהל והמורה במוסד החינוכי. לאחר חקירה הם שוחררו למעצר בית למשך 5 ימים.
2 צפייה בגלריה
נחמיה אהרוני ז"ל והמאגר בו אותר
נחמיה אהרוני ז"ל והמאגר בו אותר
נחמיה אהרוני ז"ל והמאגר בו אותר
(צילום: דוברות המשטרה)
הקשר עם הנער אבד בשעות אחר הצהריים ולאחר חיפושים של כוחות ההצלה ומשטרה הוא נמשה מהמים. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותו.
פראמדיק מד"א ניסים סלם סיפר: "כשהגענו למקום הבחנו במאגר מים שממנו נמשה הנער, הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
2 צפייה בגלריה
המאגר בו אותר הנער
המאגר בו אותר הנער
המאגר בו אותר הנער
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
מהמשטרה נמסר: "המשטרה עצרה הלילה לחקירה בחשד לרשלנות את מנהל ומורה בית הספר בבית שמש שתלמידם מצא את מותו במהלך טיול שנערך. במסגרת חקירת המקרה הטרגי בו מצא את מותו אמש תלמיד בית הספר מבית שמש בעת טיול שנערך סמוך לעיר לאחר שככל הנראה טבע בבור מים שנקווה במקום, עצרה המשטרה הלילה את המנהל והמורה במוסד החינוכי והם הועברו לחקירה שלאחריה נכלאו. במהלך היום צפויה המשטרה לבקש בבית המשפט להאריך את מעצרם של השניים".
רשף יוסי אסרף, מפקד היחידה לחילוצים מיוחדים בית שמש אשר פיקד על כוחות כב"ה באירוע: "בשעות הערב נתקבלה בקשה ממשטרת ישראל להצטרף לחיפושים אחר נער שנעדר משעות אחה"צ. במקום נמצאים מספר בורות מים מלאכותיים שהיה צורך לסרוק אותם. מיקמנו שם את החיפושים בסיוע כלים הנדסיים שפעלו בסמוך וכן בהשתתפות יחידת להבה. בשלב מסוים , לאחר מאמצים רבים, אותרה גופת הנער בקרקעית אחד הבורות".
לעדכונים נוספים – חדשות ירושלים
פורסם לראשונה: 08:32, 25.06.21