גם אחרי שנה וחצי של אכיפה, בעירייה לא הצליחו להפסיק את פקק התנועה באגריפס, בין רחוב כי"ח לרחוב מרדכי עליאש. אבל כשהנהגים והתושבים סובלים קופת הרשות המקומית מרוויחה - יותר מאלף נהגים שקיבלו דוחות בסך 250 שקל כל אחד העשירו את כיכר ספרא ביותר מרבע מיליון שקל.
2 צפייה בגלריה
מצלמות אכיפה באגריפס
מצלמות אכיפה באגריפס
מצלמות אכיפה באגריפס
( צילום: לירן תמרי)
בעירייה טוענים כי כבר לפני כשנה וחצי הם רישתו במצלמות צירי תנועה מרכזיים בעיר. הדבר מאפשר לזהות נהגים שחוסמים נתיבי תנועה ולחלק להם דוחות. אין צורך בהגעה של פקח מאחר שהדוח מופק בצורה אלקטרונית. אחד המקומות המועדים לפורענות ופקקים הוא רחוב אגריפס, בחלק שבין רחוב כי"ח לרחוב מרדכי עליאש.
עוד בחדשות:
לכיוון מערב יש נתיב תנועה אחד, וכל עצירה ולו למספר רגעים יוצרת עומס תנועה שלעיתים מגיע עד להצטלבות עם רחוב בצלאל. לכיוון מזרח משאיות רבות פורקות ציוד, ובכך מצמצמות משמעותית את מרחב הנסיעה, מה שגורם לעומסים עד להצטלבות עם רחוב יפו, ולעיתים לעיכוב של תנועה הרכבת הקלה.
2 צפייה בגלריה
משאית באגריפס
משאית באגריפס
משאית באגריפס
(צילום: פרטי)
לטענת התושבים, כאשר במוקד העירוני מזהים פקק בגלל רכב שעצר בניגוד לחוק, במקביל להפקת הדוח על הרשות המקומית גם לשלוח שוטרים או פקחים שיורו לנהג לזוז מהמקום באופן מיידי.
מהעירייה נמסר בתגובה: "עיריית ירושלים מבצעת אכיפה במקרה של עבירות תנועה מסוכנות ברחבי העיר תוך שימוש באמצעים רבים שעומדים לרשותה, כולל ברחוב אגריפס. השנה ניתנו ברחוב זה יותר מאלף דוחות".
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים