פרסום ראשון: עובד בעיריית ירושלים מסר פרטים אישיים של תושבים לגנב רכבים. על פי החשד, לעובד הייתה גישה למערכת הרישוי העירונית, סייע לגנב רכבים ומסר לו פרטים על רכבים ומקום הימצאותם.
1 צפייה בגלריה
עיריית ירושלים
עיריית ירושלים
עיריית ירושלים
(צילום: שלומי כהן)
על פי כתב האישום שהוגש הבוקר (שישי) לבית המשפט המחוזי בעיר, מאיר סניור, תושב תל אביב המואשם בסחר ברכבים, גניבה וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות קשר קשר עם עובד בעיריית ירושלים - שמסר לו פרטים על בעלי רכב אותם ביקש לגנוב.
עוד בחדשות:
על פי שיטת הגניבה שפוענחה על ידי המשטרה, סניור הגיע לסוכנויות רכב בירושלים ובאזור מרכז הארץ והציג לסוכני המכירות מצג שווא כאילו הוא מתעניין ברכישת רכב חדש. סניור ביקש לקבל לידיו מפתחות לרכבים בהם התעניין על מנת לבצע נסיעת מבחן בשטח הסוכנות.
בסיום הבדיקה סניור השאיר את אחד ממפתחות החלופיים אצלו ורשם את מספר הרכב. בשלב מאוחר יותר כאשר הניח כי הרכב נמכר, נעזר בעובד עיריית ירושלים שמסר לו פרטים על רוכשי הרכב ומקום מגוריו - על פי מספר לוחית הרישוי שמסר סניור לעובד בעירייה.
לאחר שקיבל לידיו פרטים על כתובות המגורים של הרוכשים הגיע סניור וגנב מספר רכבים במועדים שונים באמצעות מפתח חלופי שנטל מסוכנויות הרכב. עובד העירייה כאמור נחקר במשטרה.
לעדכונים נוספים - חדשות ירושלים