רב ואב בית דין באזור ירושלים הפיץ מכתב נגד אישה חרדית בו הוא טוען כי היא "זונה ומורדת גמורה" ו"מתייחדת עם גברים זרים". האישה החליטה לתבוע אותו על סך מאה אלף שקלים בגין הוצאת דיבה ולשון הרע.
2 צפייה בגלריה
תובעת את הרב בסך 100 אלף שקלים
תובעת את הרב בסך 100 אלף שקלים
תובעת את הרב בסך 100 אלף שקלים
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
בכתב התביעה מגוללת האישה החרדית כי הרב פרסם אודותיה פרסום שקרי שכלל אין לו היכרות עימה: "מדובר בפרסום חסר כל יסוד. בהיות התובעת מתגוררת בסביבה חרדית, יש במכתב זה כדי להסית ולהוות סכנה ממשית לחייה ולשלומה של התובעת ושל ילידה מעבר להשפלתה הפומבית ופגיעה בשמה הטוב".
עוד בחדשות:
על פי האישה הרב פרסם מכתב של בית דין צדק ובית הוראה בו הוא מכנה אותה כ"בוגדת" ו-"מזלזלת בכל המוטל על אשת איש ובת ישראל צנועה". עוד כתב במכתב: "הרבה לילות היא ישנה מחוץ לבית או מגיעה הביתה בשעות הקטנות" ו-"זונה ומורדת גמורה".
2 צפייה בגלריה
תביעה
תביעה
"אין לתאר את הקושי, הבושה וההשפלה"
(אילוסטרציה: shutterstock)
"אין לתאר את הקושי, הבושה וההשפלה אותה נאלצת האישה לעברו יום יום מול משפחתה ומשפחתה בעלה ובפני כל האנשים אשר נחשפו למכתב ואשר עוד עלולים להיחשף למכתב זה. מכתב - אשר מטיח בה את העלבון הקשה ביותר (והמסוכן ביותר) שניתן להטיח באישה בכלל ובחברה החרדית בפרט", נכתב בכתב התביעה.
האישה מבקשת כי בית המשפט יפסוק לה פיצוי על סך מאה אלף שקלים. "כתיבת מכתב שכזה על אישה בחברה החרדית מביאה בהכרח לפגיעה אנושה ביכולתה להינשא בשנית, ביכולתה להתנהל בתוך החברה, ביכולתה לגדל ילדים, לחנכם במסגרות מכובדות או להשיאם לבני זוג ראויים".
לכל העדכונים – חדשות ירושלים