עו"ד יששכר דב פרנקל, תושב מאה שערים, לא האמין שביקור תמים אצל הוריו המבוגרים יסתיים בתקיפה אלימה ובמפח נפש גדול.
אך כך קרה לטענתו לפני כשבועיים, כאשר חזר מביקור אצל הוריו. "ההורים שלי נמצאים בקבוצת סיכון ואבי גם חולה בסרטן, אז אני עוזר וסועד אותם באופן קבוע. וכך היה לפני שבועיים בערב שבת", משחזר עו"ד פרנקל בשיחה עם mynet ירושלים, "כשחזרתי לבית שלי, עברתי דרך קבוצת שוטרים שעמדה ולא אמרתי להם כלום. אלא שאז הם החלו לנוע ואחד השוטרים צעק עליי ללכת הביתה".
לטענת עו"ד פרנקל, הוא מיד הסכים והחל לרוץ לעבר ביתו. אלא שעל פי תיעוד מצלמות האבטחה, הוא נדחף בחוזקה על ידי אחד השוטרים ללא סיבה נראית לעין והוטח ברצפה. השוטרים האחרים שעברו במקום לא טרחו לבדוק לשלומו והמשיכו הלאה.
"המשטרה אמורה להגן על האזרחים ולא לתקוף אותם", הוא אומר, "לא עשיתי שום דבר שהוא לא חוקי ובסוף קרה מה שקרה. נשארתי עם כאבים ועוגמת נפש גדולה".
עו"ד פרנקל הגיש תלונה במח"ש נגד השוטר, ובשבוע הבא יגיש תביעה לבית המשפט. בסוף השבוע חקרה המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה שני שוטרי מג״ב בחשד לתקיפה. לאחר החקירה השוטרים שוחררו בתנאים מגבילים.
למרות התקרית, הוא דווקא נשמע אופטימי. "אני רוצה להאמין שהשוטר הזה לא מייצג את כל השוטרים. אני רוצה להאמין שמשטרת ישראל תתמקד בשמירה על בטחון האזרחים".