החתונה הכי מרגשת בשערי צדק: אחרי שהסרטן הכה בפעם השנייה - עידית וליאב נישאו זה לזו בשנית, הפעם - בבית החולים. לפני שש שנים ליאב סולומון, אובחן עם סרטן אלים בכיס המרה, אז הרופאים נתנו לו שנה בלבד לחיות. אחרי ניתוח מורכב שבוצע על ידי פרופ' מנדי בן חיים, מנהל היחידה לניתוחי כבד, לבלב ודרכי מרה במרכז הרפואי שערי צדק, הוא החלים ושרד, לכאורה כנגד כל הסיכויים.
2 צפייה בגלריה
החתן והכלה לפני ומתחת לחופה
החתן והכלה לפני ומתחת לחופה
עידית וליאב מתחת לחופה
(צילום: שערי צדק)

ברבות הזמן הזוג התגרש וכעבור שנה חזר זה לזרועות זו. אך למרבה הצער, לפני כחודשיים ליאב, שוב לא הרגיש טוב עקב חסימה וזיהום בדרכי המרה. ליאב אושפז בדחיפות במחלקה לכירורגיה בניהולו של פרופ' פתחיה רייסמן וטופל בידי צוות המחלקה בהנחית פרופ' מנדי בן חיים וד"ר אנטוני פרשטנדיג מהיחידה לרדיולוגיה פולשנית בשערי צדק. בני הזוג הבינו שהחיים קצרים ושיתפו את הצוות במחשבה להינשא זה לזו בשנית, שוב, נגד כל הסיכויים.
קראו גם:
הצוות שכלל רופאים ואחיות פסיכותראפיסטים בניצוחה של מנהלת אגף שירות וחוויית המטופל, הילה שטרן סייעו בהכנות ובלוגיסטיקה – ובתוך 24 שעות התקיימה החתונה המרגשת. עידית סיפרה על המסע הקשה בדרך להחלמה: "אלו ימים מאתגרים בהם הכול שברירי, אנחנו לא יודעים מה ילד יום, החלטנו לא לחכות. לא ידענו איפה נהיה אחרי ההחלטה מהשבועיים האחרונים. לא ידענו אם החלום יתאפשר באמת".
״הייתי בגדר נס רפואי״, סיפר ליאב, ״הניתוח שביצעו פרופ' בן חיים וד"ר דגן הצליח מעבר למצופה. מאז עברו 4 שנים במהלכן חייתי, עבדתי וטיילתי בחו"ל חזרתי לעשות ספורט והתאמנתי בחדר כושר. הייתי לוחם בצבא ותמיד חיפשתי גם בספורט את האתגרים הפיזיים.

2 צפייה בגלריה
החתן והכלה לפני ומתחת לחופה
החתן והכלה לפני ומתחת לחופה
עידית וליאב מתחת לחופה. " היעד הבא – טיפוס על האלפים"
(צילום: שערי צדק)

"למרבה הצער, לפני כחודשיים שוב חשתי ברע. בבית חולים אחר הרימו ידיים ועל כן פניתי שוב לפרופ' בן חיים ואושפזתי בשערי צדק. עברתי מספר פעולות מורכבות שהשיבו לי את הכוח והחלטנו שפה אנחנו מתחתנים. עכשיו אני מרגיש הרבה יותר טוב. אני מנסה לא להסתכל רחוק מדי. בימים אלה דבר כזה מעצים את הזוגיות. יש עם מי לצעוד ויש זוגיות טובה ומשפחה. החברים עשו משמרות, ליוו אותנו מסביב לשעון, אין לנו מילים זכינו בחבורה מופלאה. היעד הבא – טיפוס על האלפים".