"מכבי שירותי בריאות" היא הקופה היחידה, שנמצאת במגמת צמיחה ותנופה ומסיימת את השנה החולפת עם מספר המצטרפים הגבוה ביותר בהשוואה לקופות המתחרות, כך עולה מדו"ח של הביטוח הלאומי, שמנתח את ניוד המבוטחים בין הקופות השונות.
בעיר ירושלים נמשכת מגמת הצמיחה המתמדת ובשנים האחרונות הצטרפו ל"מכבי שירותי בריאות" למעלה מ- 16,000 חברים חדשים, מספר המצביע על הבעת אמון חסרת תקדים מצד החברים החדשים והוותיקים. ולראיה כשמדובר בנושא חשוב כמו בריאות, הצרכן הישראלי לא מתפשר ובוחר במכבי כארגון הבריאות המוביל.
בזכות חדשנות, מקצוענות ורגישות ההצלחה, שרושמת מכבי ברמה הארצית וברמה המקומית בכמות המצטרפים החדשים הינה תוצר של מהפכה מקיפה שמובילה הקופה. מהפכה שבאה לידי ביטוי ברמת שירותים מהמתקדמות בעולם, איכות הרפואה, מקצועיות הצוותים הרפואיים, חדשנות בתחום הדיגיטלי, שירות פרונטלי אישי ואדיב ובפריסת שירותים רחבה, נגישה ומגוונת.
בשנים האחרונות הושקעו משאבים רבים בקידום הבריאות בעיר ירושלים וסביבתה. נפתחו 24 מרפאות חדשות בעיר, שנוספו למערך המרכזים הקיימים. עוד נפתחו שני מרכזים חדשים לייעוץ וטיפול יום מבוגרים וטראומה וכן שתי מרפאות לבריאות הנפש למבוגרים וילדים. בשנה האחרונה הורחבו השירותים הרפואיים בעיר ונוספו מומחים בתחומי האורתופדיה, כירורגיה, ילדים, גסטרו, תזונה ועוד. בנוסף חנכה מכבי שירות ייחודי לחברי הקופה - שירות של ׳רופא תורן׳, המאוייש ע״י רופאים מומחים ללא עלות וללא צורך בקביעת תור. במקביל פועלת מכבי שירותי בריאות לקידום הבריאות ומקיימת סדנאות ופעילויות במגוון רחב של תחומים המותאמים לכל הגילאים.
רפואת העתיד כבר כאן
בשורה לתושבי העיר והסביבה היא פתיחתו הצפויה של "אסותא" - בית חולים ורשת מרכזים רפואיים, מה שצפוי לשדרג אף יותר את זמינות ומגוון הטיפולים הקיימים לחברי מכבי. בנוסף, צפויים להיפתח מרפאת כאב, מכון ריאות ומרכז חדש לבריאות האישה ומתוכננת פתיחתם של בית מרקחת 'מכבי פארם' ומרפאת שיניים 'מכבי דנט' והיד עוד נטויה.
יש לציין כי על פי חוק בריאות ממלכתי ניתן לבצע מעבר בין קופות החולים במהירות ובקלות, כאשר הוותק שנצבר בביטוח המשלים והסיעודי נשמר לעובר עם החבר לקופה החדשה.
2 צפייה בגלריה
גידי לשץ, יח"צ
גידי לשץ, יח"צ
גידי לשץ, יח"צ
גידי לשץ, ראש מחוז ירושלים והשפלה ב"מכבי שירותי בריאות": "המצוינות, המקצועיות, החדשנות והסטנדרטים הייחודיים שאנו מציבים יחד עם העובדה שהחברים שלנו נמצאים תמיד בראש סדר העדיפויות, הם מנוע הצמיחה שלנו. מכבי כארגון בריאות מוביל מקבל את אמון הציבור שנה אחר שנה ברציפות וזהו הישג חסר תקדים, שמעניק לנו רוח גבית להמשך עשייה פורייה. ירושלים הינה עיר צומחת ובאחריותנו, להמשיך להתפתח ולצמוח יחד איתה. גם בעתיד נמשיך לשלב טכנולוגיות מתקדמות ושירותים חדשים במטרה להעניק לחברינו את השירות הטוב ביותר".