1 צפייה בגלריה
חתימת הסכם, הדסה ומכון הלאה. צילום: דוברות הדסה
חתימת הסכם, הדסה ומכון הלאה. צילום: דוברות הדסה
חתימת הסכם, הדסה ומכון הלאה. צילום: דוברות הדסה
שבוע נחתם הסכם שיתוף פעולה בין המרכז הרפואי הדסה למכון "הלאה" – המכון הבינלאומי לאבחון ובריאות השד ע"ש רחל נש. במסגרת ההסכם, עליו חתמו פרופ' זאב רוטשטיין, מנכ"ל הדסה והרב מיכאל סורוצקין – מייסד ויו"ר מכון הלאה, ישמש המרכז הרפואי הדסה כבית החולים הראשי של מכון "הלאה" של הטיפול בסרטן השד. במקביל ישתפו הצדדים פעולה בתחום המחקר והפיתוח בכל נושא אבחון סרטן השד בעבודות מחקר בינלאומיות.
מכון "הלאה", המכון הבינלאומי לאבחון ובריאות השד ע"ש רחל נש בירושלים הוקם לפני למעלה משני עשורים. התהליך במכון מאפשר ביקור אחד לכלל הבדיקות הנדרשות לשם אבחון, קרי ממוגרפיה, אולטרסאונד ובדיקות משלימות נוספות ובאם עולה הצורך – גם ביצוע ביופסיה.
במסגרת שיתוף הפעולה שנחתם היום, תשמש הדסה כבית חולים מרכזי עבור מכון הלאה בתחומי פתולוגיה, דימות תהודה מגנטית –MRI, כירורגיה, רדיותרפיה, אונקולוגיה ומחקר קליני ואקדמי.
בטקס החתימה אמר פרופ' רוטשטיין: "אנו גאים בהסכם לשיתוף פעולה שנחתם היום בין הדסה לבין אחד המוסדות הבולטים והמובילים בתחום אבחון סרטן השד בבירת ישראל. עשייתו של מכון הלאה ידועה ומוכרת לנו – אנשי הדסה, ואנו מעריכים עד מאוד את פועלו של הרב סורוצקין, ידיד הדסה ואיש חסד אמיתי אשר עושה למען נשים בארץ כל כך הרבה. הוא עוסק באבחון מציל חיים ויחד עם יכולותיה הקליניות הגבוהות של הדסה בטיפול באותן נשים, החיבור המיוחד הזה רק מתבקש. הדסה תעניק את מיטב שירותי הטיפול המתקדמים לנשים המאובחנות במכון הלאה בכל סוגי מחלות השד והסכם זה יצעיד את בירת ישראל לשחר של יום חדש בטיפול בסרטן השד".
הרב מיכאל סורוצקין אמר: "בעוד מכון הלאה משמש כמרכז המוביל בישראל בתחום האבחון המוקדם של סרטן השד, הסכם שיתוף הפעולה הקליני עם המרכז הרפואי הדסה יבטיח 'סגירת מעגל' איכותי בתחום ההמשך הטיפולי לנבדקות ומאובחנות המכון בכל התחומים".