עיריית ירושלים תקיים מחר (ד') הפנינג מיוחד, בהשתתפות שחקני קבוצת הכדורסל של הפועל 'בנק יהב' ירושלים, במתחם החיסונים שבארנה, שם מתחסנים חברי קופות החולים 'כללית' ו'מכבי'.
1 צפייה בגלריה
עידו זלמנסון
עידו זלמנסון
עידו זלמנסון
(צילום: אלטרנטיבה - יניב בן חקון)
ההפנינג יתקיים בין השעות 11:00-15:00, ובמטרה לעודד את הציבור הירושלמי לצאת ולהתחסן. החל מהשעה 14:00 יגיעו שחקני הפועל 'בנק יהב' ירושלים למתחם החיסונים בארנה. בנוסף, יחולקו למתחסנים כרטיסי גירוד נושאי פרסים, כאשר כל כרטיס יזכה את בעליו בכרטיסים למשחקים של קבוצות הספורט הירושלמיות – הפועל 'בנק יהב' ירושלים בכדורסל, בית"ר ירושלים והפועל ירושלים בכדורגל.
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון: "אני מודה לקבוצות הספורט העירוניות - הפועל בנק יהב ירושלים, בית"ר ירושלים והפועל ירושלים, אשר נרתמו למבצע החיסונים העירוני. אני קורא לכלל תושבי העיר: צאו מהבתים ובואו להתחסן, רק כך נוכל להשיב את שגרת החיים למסלולה ולחזור למגרשים במהרה".
מנכ"ל הפועל 'בנק יהב' ירושלים, גיא הראל: "הרבה זמן שאנחנו סופרים את הדקות בהתרגשות לחזרת האוהדים למגרשים. האוהדים הם הלב הפועם של עולם הספורט. ככל שיקדימו להתחסן כך נוכל להשיבם למגרשים. אין דבר דומה לארנה אדומה מלאה באוהדים - לכו להתחסן".