השתדלו לא לסגור ברגע האחרון
כל עוד יש לכם אפשרות לתכנן את הטיול לפרטי פרטים כך מומלץ לעשות. הרי כל מי שסוגר את הביטוח ברגע האחרון עלול למצוא את עצמו משלם קצת יותר. כאשר אתם נמצאים בלחץ של זמן, ישנה אפשרות כי תהיו עם הגב לקיר. לא יהיה לכם זמן לבחון ביטוח פספורט קארד מחיר או כל הצעת מחיר אחרת. יהיה עליכם לקבל את הצעת המחיר הראשונה שאותה ייצא לכם לשמוע. כך שכל מי שספונטני צריך לדעת את הנושא הזה עוד בטרם העלייה למטוס.
1 צפייה בגלריה
ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח נסיעות לחו"ל
(צילום: freepik)
לא בוחרים מראש בחברת ביטוח מסוימת
קיימות לא מעט חברות ביטוח שישמחו לבטח אתכם בעת הנסיעה שלכם לחו"ל. יש כאלה שכבר מראש סגורים על חברת ביטוח כזאת או אחרת. לא משנה מה שמעתם על כל חברת ביטוח, מומלץ שלא להגיע נעולים מראש. כמו שלחברת פספורט כארד יש יתרונות רבים, גם לחברות ביטוח אחרות יש לא מעט יתרונות. על מנת שתוכלו להוזיל את המחיר יהיה עליכם להגיע לתהליך פתוחים ככל האפשר.
מנסים לסגור את הביטוח דרך האינטרנט
שיחה עם נציג לסגירת ביטוח נסיעות לחול יכולה להיות מאוד נוחה עבור חלק מהאנשים. אך ברגע שאתם סוגרים את ביטוח הנסיעות באינטרנט, תוכלו לחסוך בעלויות. המחירים שיש באינטרנט לא קיימים אצל הנציגים שמספקים הצעות מחיר. לכן לפני שאתם ממהרים לסגור ביטוח כזה או אחר עם נציג, תבחנו את העלויות באינטרנט. אחרי שבדקתם את כל האפשרויות תוכלו לסגור את הביטוח במחיר שמתאים לכם. ברוב המקרים הביטוח שהנציג יציע לכם בטלפון יהיה קיים גם באתר האינטרנט של החברה.
השוואת מחירים בין חברות הביטוח
הכלי האחרון שנמצא בארגז הכלים שלכם להוזלת מחיר הביטוח הוא השוואת מחירים. השוואת מחירים יכולה להתבצע בכל רגע, בטח כאשר אתם מבצעים את הרכישה אונליין. תוכלו להשוואת את המחיר של פספורט כארד אל מול המחיר של חברות ביטוח אחרות. כך תדעו כי הביטוח שאתם סוגרים יהיה כזה שמתאים לכם כמו כפפה ליד. השאיפה היא שתוכלו לטוס לחו"ל בראש שקט ומבלי שיהיו לכם דאגות מיותרות. עד שטסים לחו"ל צריך להנות מהחופשה ולא מהוצאות גבוהות על טיפולים רפואיים.