מהו דומיין פנוי ואיך זה עובד?
כשם שמספר תעודת זהות שייך לאדם אחד בלבד, כך גם הדומיין יכול להיות מחובר לאתר אחד בלבד. גם אם עבדתם קשה על מציאת שם לדומיין אך לאחר בדיקה גיליתם שהוא תפוס, תצטרכו לוותר ולמצוא שם אחר. מכאן נובע שדומיין פנוי הוא דומיין מותר לשימוש שאינו שייך לאף אתר, כך שניתן לקנות אותו. ניתן גם לנסות לאתר דומיין משוחרר, כלומר קניית דומיין שהיה בשימוש והתפנה. בדרך כלל קיימת העדפה לדומיינים ותיקים שיש להם שם קליט, אך כדי לאתר אותם, יש צורך במעט יותר ידע בקידום אתרים.
מדוע כדאי לקנות דומיין ותיק?
פתגם ידוע אומר שמטאטא ישן מטאטא טוב. ובכן, זה נכון לגבי דומיינים. דומיין ותיק שקיים לא מעט זמן במנוע החיפוש דומה לעסק ותיק הנמצא באותו המקום במש שנים רבות. לפיכך, גם אם אתם פותחים עסק חדש, אל תמהרו להמציא דומיין. חפשו תחילה דומיינים פנויים ותיקים, ואלה יעשו עבורכם את הקידום בגוגל. זאת משום שהדומיין הוותיק הצליח לצבור תאוצה בקרב הגולשים, וכך מנוע החיפוש של גוגל מזהה אותו כדומיין שיש לו נוכחות ומעדיף לקדם אותו.
1 צפייה בגלריה
קניית דומיין לאתר
קניית דומיין לאתר
קניית דומיין לאתר
(צילום: FREEPIK)
נוסף על כך, דומיין ותיק עשוי לקצר באופן משמעותי את זמני הקידום, מכיוון שכאן יש לכם רמפה שיכולה להקפיץ אתכם מדרגה אחת מעל. זה לא אומר שפעולת הקידום הופכת בהכרח לפשוטה יותר וכי תגיעו לתוצאות הראשונות בגוגל כעבור חודש אם תבחרו בדומיין ותיק. אך דומיין ותיק יכול בהחלט לקצר לכם את הדרך.
הכול טוב ויפה, אך איך מוצאים דומיין פנוי?
לאחר שהבנו את חשיבותו של הדומיין הוותיק, נשאלת השאלה היכן נמצא דומיין פנוי המתאים לדרישותינו. ובכן, אם אין לכם ניסיון רב בקידום אתרים, אתם עלולים להסתבך בחיפוש הדומיין ולבזבז את זמנכם היקר. על כן, תנו למקצוענים לעשות את העבודה. חברת קידום אתרים איכותית יכולה למצוא עבור הלקוח את הדומיין הרלוונטי. היא מכירה היטב את מנוע החיפוש של גוגל ואת האתרים המציגים דומיינים פנויים, ובכך מסייעת לכם לאתר את הדומיין המתאים לכם ביותר. מעבר לכך, חברת קידום טובה יודעת כיצד ניתן לייעל את הדומיין הוותיק לצורכי קידום בגוגל, כך שתוכלו לראות תוצאות במהירות.
קונים דומיין אצל חברה לקידום בגוגל
אחת החברות הבולטות בתחום הדיגיטל לשירותי שיווק באינטרנט היא "לאוס מדיה ואינטראקטיב" – המספקת גם שירותי קידום אתרים בירושלים והסביבה, החברה בעלת ניסיון רב בקידום אתרים ומספקת שירותים מגוונים כמו בניית אתרים, תחזוקת אתרים, מיתוג עסקים ועוד. שיתוף הפעולה בין שתי החברות מביא לתוצאות מנצחות בעולם הקידום והפרסום באינטרנט.