כשאנחנו מחפשים מידע, אנחנו מקלידים את השאלה שלנו בגוגל. למרות שרובנו משתמשי אינטרנט, מעטים מאיתנו עוצרים לחשוב על האופן שבו גוגל מוסיפה אינדקס או מארגנת את התוכן באינטרנט כך שהוא נוכח בנוחות כל כך נגישה בכל פעם שלוחצים על תוצאת חיפוש. מדריך זה מציג את המידע השלם הנוגע לתהליכי קידום אתרים לעורכי דין.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

חשיבות ההתחייבות לאסטרטגיה שיווקית ארוכת טווח

מכיוון שקידום ארים הוא אסטרטגיה שיווקית לטווח הארוך, ההצלחה המרבית תגיע אם תתחייבו לאסטרטגיה שיווקית דינאמית ארוכת טווח.
קמפיין קידום אתרים לעורכי דין שמבוצע על ידי המקצוענים, מניב תוצאות מעולות עם יישום תוכנית הקידום בעקביות ולטווח הארוך.

שיקולים בסיסיים בתהליך קידום אתרים לעורכי דין

כשאנשים מחפשים "עורכי דין בעיר שלי", אילו חברות מופיעות בעמוד הראשון של התוצאות? מה אתם צריכים לעשות על מנת שמשרד עורכי הדין שלכם יופיע שם ויגרום למשתמשים ללחוץ על תג הכותרת של האתר שלכם?
קידום אתרים משפר את הדירוג האורגני שלכם בגוגל, מה שמסביר את הסיכוי שלקוחות פוטנציאליים ינחתו על האתר שלכם ובסופו של דבר יהפכו ללקוחות שלכם. עבודה על קידום אתרים לעורכי דין פירושה כמה שיקולים שונים:
• ניתוח טביעת הרגל המקוונת הקיימת של משרד עורכי הדין שלכם.
• נקיטה במגוון פעולות שיתוארו בהמשך, כדי לגרום לעסק שלכם לבלוט על פני המתחרים.
• לאחר קיום אסטרטגיה מוצלחת לטווח הארוך של קידום אתרים לעורכי דין, תוכלו לקצור את היתרונות של נראות רבה יותר, וכתוצאה מכך יותר לידים, לקוחות וצמיחה עסקית.

גורמים חשובים בתהליך קידום אתרים לעורכי דין

הרעיון שקידום אתרים כרוך רק באסטרטגיה של שילוב של מילות מפתח הוא מיתוס. למרות שהכללת מילות מפתח רלוונטיות בתוכן האתר שלכם משדרת את הכוונה של עמוד האינטרנט שלכם לגוגל, קידום אתרים כרוך במספר רכיבים:

מיטוב אתרים

האתר שלכם צריך להיות מסומן בכותרות, תוכן, כתובת אתר, תמונות, תג כותרת ותגיות מטא, שמציינים בפני גוגל את השיטה המתאימה לאנדקס את התוכן שלכם.
גוגל משתמשת בייעודי הייחוס של האתר שלכם על מנת לתעד את האתר שלכם במיקום המתאים, כך שמשתמשים יכולים למצוא אותו בקלות.

ניווט באתר

האם ביקרתם אי פעם באתר שבו לא הצלחתם למצוא את מה שחיפשתם? הדבר האחרון שאתם רוצים הוא שהמשתמשים ינחתו באתר שלכם ולא יוכלו למצוא את המידע שהם צריכים. רשמים ראשונים חשובים באופן מקוון, והאופן שבו לקוח פוטנציאלי אמור לסמוך עליכם בעניינים רגישים אם תספקו לו רושם ראשוני מסביר פנים באינטרנט, הוא חיוני.
משך הזמן שהלקוחות הפוטנציאליים מבלים באתר שלכם, בכל עמוד, וכמה פעמים משתמשים לוחצים על האתר שלכם רק על מנת ללחוץ מיד על כפתור ה"חזרה", שנקרא הקפצה, כל אלה משפיעים על קידום אתרים לעורכי דין.

תוכן מקורי ומעולה

תוכן מעודכן באופן קבוע, רלוונטי ואינפורמטיבי, שואב משתמשים לאתר שלכם. רשימת מילות מפתח גדולה ופשוטה לא תשטה בגוגל בשנת 2020.
תוכן שימושי ואותנטי, שבמקרה משלב מילות מפתח רלוונטיות באתר שלכם, הוא סוג התוכן היחידי ששווה להפיק.

קישורים נכנסים

גוגל מעבדת מידע באמצעות סריקה דרך אתרי אינטרנט וקריאתם במהירות רבה. במהלך הסריקה דרך האתר, גוגל עוברת מעמוד לעמוד באמצעות קישורים. כאשר אתר אחר כולל קישור לעמוד החברה שלכם, הדירוג שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל משתפר. ערך הקישורים הוא סיבה נוספת לכך שחשוב לקשר באופן פנימי – מעמוד אחד באתר שלכם לאתר אחר.
קידום אתרים לעורכי דין מתמקד במבנה ובארכיטקטורה של האתר שלכם, בפרופיל הקישורים ובתוכן עמד האינטרנט שלכם. מילות מפתח יכולות לדבר ישירות לצרכי הלקוחות שלכם, אבל ניווט באתר חשוב גם לגוגל ומשתמשים משתפים את התוכן שלכם ברשתות החברתיות.

שימוש נכון במילות מפתח

שימוש נכון במילות המפתח הרלוונטיות ביותר לענף שלכם, ישפר את הסיכויים להשיג תוצאה ראשונה בגוגל.
שירותי קידום אתרים לעורכי דין על ידי מומחים בתחום מכסים את היסודות של בחירת מילות מפתח, ומבצעים אופטימיזציה נכונה של העמודים באתר האינטרנט שלכם, באמצעות כותרות.

קידום אתרים לעורכי דין מעניק לכם נראות גבוהה יותר

הענקת גישה לתחום העיסוק שלכם בפני קהל לקוחות רחב יותר באמצעות קידום אתרים, כרוך בהרבה יותר מפיזור מילות מפתח בלבד. השיטה הטובה ביותר להבין איפה למקד את אסטרטגיית קידום האתרים שלכם היא לבצע ניתוח שיווקי באינטרנט על החברה שלכם.
אתר שקל לנווט בו יכניס יותר משתמשים לאתר וישפר את תהליך קידום האתר. חברת שיווק באינטרנט מנתחת את יכולת הניווט של האתר שלכם עבור מגוון גורמים:
הודעת שגיאה
כשמבקרים אינם יכולים למצוא את המידע הדרוש להם, הם עוזבים את האתר שלכם, מה שאומר שאתם מפסידים לקוחות פוטנציאליים.
ארגון תוכן
מבנה אתרים חזק מקל על הגוגל לסרוק את האתר שלכם ולהגדיל את הזמן שמשתמשים נמצאים באתר שלכם על ידי מתן מפת דרכים רציונלית.
קישורים פנימיים
מחברים בין העמודים באתר ומאפשרים למשתמשים להגיע אליהם בקלות, תוך הפניית העכבישים של הגוגל למיקומים נוספים באתר שלכם.
קישורים חיצוניים
מצביעים על המחקר שלכם וכוללים ציטוטים למקורות הסמכותיים ביותר בנושא. מכיוון שגוגל ממשיכה לספק את התמורה המרבית למשתמשים, עליכם להקפיד לכלול קישורים יוצאים כך שהם, וגם גוגל, יידעו שהאתר שלכם הוא תחנת עצירה למידע בנושא.
ספירת מילים
לא הרבה אנשים לוקחים בחשבון את הנקודה הזאת, אבל היא חשובה: איזה אתר יקבל דירוג טוב יותר? אתר עורכי דין שכולל עשרים אלף מילים בתחום או אתר עם שני מאמרים של חמש מאות מילים על התחום?
ככל שהערך יהיה מקיף יותר, כך האתר שלכם ישתפר בעמוד התוצאות של הגוגל עבור השאלות של הגולשים.

בשורה התחתונה, תוכנית מקצועי של קידום אתרים לעורכי דין מניבה תוצאות

תוכנית מקצועית של קידום אתרים לעורכי דין כוללת את הכמות של הקישורים האיכותיים באתר, שגורמים לגולשים להתעניין בכם, ביצוע אופטימיזציה של טקסט העוגן שלכם באמצעות מילות מפתח רלוונטיות ושילוב קישוים פנימיים כך שהגוגל והמשתמשים יוכלו למצוא את העמודים שלכם בקלות, וקישור לאתרים רלוונטיים וסמכותיים יבנה את האמון גם באתר שלכם.
למקום שקידום אתרים כרוך בנוכחות האתר שלכם בכל מקום באינטרנט, כולל קישורים נכנסים, מדיה חברתית ומאמרים איכותיים, הבסיס של קידום האתר שלכם מתחיל במה שאתם מציבים בו.