שיעור הזיהום בפטרת הציפורניים עולה עם הגיל, אך ניתן לומר כי היא נפוצה מאוד גם אצל אנשים אשר נוטים לנעול נעלים סגורות באופן יומיומי במשך פרק זמן ארוכים כגון: חיילי צה"ל, עובדי כוחות הביטחון או כל אדם שתחום העבודה שלו דורש נעלים סגורות. פטרת הציפורניים יכולה לגרום לגרד וכמובן לפגוע באסתטיקה של כף הרגל או היד ועל כן, חשוב מאוד לטפל בפטרת בצורה הטובה ביותר והיעילה ביותר, מיד כאשר מבחינים בתסמינים שונים שיכולים להעיד על הימצאותה.
2 צפייה בגלריה
קלינייל -הבחירה הטובה ביותר לטיפול בפטרת הציפורניים
קלינייל -הבחירה הטובה ביותר לטיפול בפטרת הציפורניים
קלינייל -הבחירה הטובה ביותר לטיפול בפטרת הציפורניים
(צילום: יח"צ)
כיצד נדבקים בפטרת הציפורניים?
כמו בכל זיהום גם פטרת ציפורניים הוא זיהום שיש צורך במקור כלשהו על מנת להידבק ממנו. כאמור היא מתרבה בעיקר במקומות לחים וחמים. לכן בישראל שידועה כמדינה חמה, מחלה זו שכיחה במיוחד. האורגניזם ביוצר את הפטרת יכול להופיע במקלחות, בבריכות שחייה, במלתחות ועוד כאשר המשותף לכולן הוא הרצפה הלחה שמהווה אזור גידול נול לפטריות. גם אנשים שנועלים נעליים סגורות למשך שעות רבות ביום, נוטים לפתח את הפטרת המדוברת. מדובר על פטרת שיכולה להופיע בצורה רחבה דווקא אצל חיילים אשר נועלים נעלים צבאיות לאורך היום כולו וברוב הפעמים בתנאים חמים שמסייעים לפטרת להתפתח. ולכן כל אחד שסובל מהפטרת המדוברת חייב לבחור בטיפול הטוב ביותר.
איך תדעו שיש לכם פטרת?
אם אתם תוהים כיצד תדעו שיש לכם פטרת ציפורניים, הרי שאם תראו שהציפורן שלכם מתנתקת מהבסיס, הצבע שלה הופך לצהוב או שהיא גדלה עם נשירת קשקשים בתת הציפורנים,תוכלו לדעת שיש לכם פטרת ציפורניים. מדובר בתופעה לא נעימה כלל אשר מסבה אי נוחות ואי נעימות לאדם הסובל ממנה ואף פוגמת באסתטיקה שלו. על אף שכיום מוצעים לא מעט תכשירים להתמודדות עם פטרת, רבים מאותם תכשירים מאכזבים למדי מבחינת התוצאות שהם מעניקים. ולכן, אם אתם סובלים מפטרת כדאי שתדעו שיש כיום מכשיר ייחודי אשר הוכח כיעיל ואיכותי כנגד פטרת הציפורנים ועור ויכול להיות שהפעם לאחר ניסיונות שונים שלכם, תצליחו להיפטר מהפטרת.
איך אפשר להתמודד עם פטרת הציפורניים?
פטרת הציפורניים מהווה זיהום נפוץ באוכלוסייה. מדובר על פטרת שמשגשגת מאוד בסביבה חמה ולחמה ועל כן, רצוי להימנע מנעילת נעלים סגורות במשך זמן רב. כיוון שהפטרת נפוצה בעיקר במקומות חמים ולחים ומכיוון שישראל ידועה כמדינה חמה ולחה ניתן להידבק בפטרת המדוברת בכל סביבה חמה ולחה כגון: בריכה ,ים, מקלחות, מלתחות עוד. אם נדבקתם בפטרת ציפורניים, אתם בוודאי עושים את כל מה שניתן בכדי לטפל בפטרת המדוברת. יחד עם זאת חשוב מאוד לדעת שכיום מוצעים לא מעט תכשירים שונים עבור טיפול בפטרת, כאשר לא מעט מהם אינם באמת יעילים, אולם רגע לפני שאתם מנסים טיפול תרופתי, כדי שתכירו את התכשירים המיוחד של נשיונל קומסטיקס .
2 צפייה בגלריה
קלינייל -הבחירה הטובה ביותר לטיפול בפטרת הציפורניים
קלינייל -הבחירה הטובה ביותר לטיפול בפטרת הציפורניים
קלינייל -הבחירה הטובה ביותר לטיפול בפטרת הציפורניים
(צילום: יח"צ)
המוצרים של נשיונל קוסמטיקס – הבחירה הטובה ביותר לטיפול בפטרת הציפורניים.
*קיים מחקר קליני על כל מוצרי נשיונאל קוסמטיקס *
אם ניסיתם לא מעט מוצרים שאמורים לטפל בפטרת הציפורנים ואתם כבר מיואשים, כדי שתנסו את המוצרים של נשיונל קומסטיקס. מדובר בחברה המובילה המתמחה בכל סודי הטיפול בציפורניים בעייתיות, כך היד הרגל והעור. לאחר פיתוח מקיף וקפדני ומספר משמעותי של לקוחות מרוצים בטיפול בציפורניים בעייתיות ניתן לומד כי החברה הגיעה לפורמולה ייחודית, הטובה ביותר. בתכשיר קלינייל נמצא שמן זרעי HEMP אשר נחשב לשמן בעל איזון מושלם לצורך טיפול בציפורניים בעייתיות. כמו כן, התכשירים מכילים חומצות אימנו ואיזון מושלם של אומגה 3 ואומגה 6 אשר מסייעים בהבראה של סדקים סיידים וברגלים. שימוש נכון בתכשיר של קלינייל מעודד ומזין את תאי העור, מרגיע גירויים אלרגיים ומונע התפתחות של דלקת. השימוש בתכשיר יזרז את ההבראה של הציפורן וכן את חידוש הרקמות. אין ספק כי מדובר בתכשיר מושלם לטיפול בפטרת הציפורנים ולכן על אחד שסובל מפטרת, חייב לנסות אותו, בדגש על שימוש בתרסיס ליום וללילה שמציע טיפול רב שכבתי הולם. אין ספק שחברת נשיונל קוסמטיקס מביאה את הבשורה בכל הנוגע לטיפול בפטרת הצפוניים. אם אתם חיילי צה"ל או עובדי כוחות הביטחון אשר נועלים לפרדי זמן ממושכים נעליים סגורות וסובלים מפטרת, תוכלו להנות מטיפול מושלם ויעיל בפטרת באמצעות התכשירים של החברה.
המוצרים מוצעים במחירים אטרקטיבים עכשיו באתר קלייניל מבית נשיונל קוסמטיקס