מיהו משווק מקצועי?
בימינו קיימות חברות שיווק שונות – חלקן מקצועיות יותר וחלקן הרבה פחות. מכיוון שמדובר בתחום שאין עליו פיקוח, אתם עלולים בקלות להיתקל במשווקים שיקחו מכם הרבה כסף ובסופו של יום לא יקדמו דבר. לפיכך, אספנו לכם כמה טיפים לבחירת המשווק המקצועי הראשון שלכם:
1. דבר ראשון, לומדים כל מה שניתן על העסק.
משווק מקצועי קשוב מאוד ללקוח שלו. זה לא עוד איש צוות שקובע אתכם פגישה של 10 דקות וכל הזמן מנסה לנפנף אתכם. כי תקפידו הראשוני של המשווק הוא ללמוד על התחום שלכם, על המתחרים ועל הפעילות הנרחבת של העסק. רק לאחר שהוא מבצע אפיון כמו שצריך, אפשר לגשת לשלב הבא.
2. משתמש בכלי מחקר מתקדמים.
בדומה לכל תחום אחר, גם תחום השיווק הולך ומתפתח בקצב מסחרר. מקדם אתרים מקצועי צריך להכיר את כל הכלים המשוכללים שבאמצעותם הוא יעבוד כדי לקדם את העסק שלכם. כמו כן, הוא מתעדכן בכל השינויים שמבצעת גוגל במטרה להתאים את אמצעי השיווק והפרסום הדיגיטליים הטובים ביותר.
3. יודע מה טוב לכם.
בימינו קיימים ערוצים דיגיטליים שונים שנועדו לקידום העסק: קידום אורגני, קידום ממומן, שיווק ברשתות החברתיות, פרסום כתבות באתרים מובילים ועוד. תפקידו של המקדם הוא להתאים לכם את הערוצים הטובים ביותר.
1 צפייה בגלריה
Winner Marketing
Winner Marketing
Winner Marketing
(צילום: FREEPIK)
4. אינו "נעלם" לכם.
מקדם עסקים מהימן ומנוסה מלווה אתכם לאורך כל הדרך, בין אם בבניית אתר אינטרנט, בקידום קמפיין ממומן או בפרסום פוסטים באינטרנט. הוא בודק מה עובד בשבילכם יותר ומה פחות במטרה לשדרג את עבודת השיווק, להגדיל את החשיפה ולהביא לכם את טובי הלקוחות.
5. שומר על שקיפות מלאה.
עוד בתחילת העבודה הלקוח מקבל הצעת מחיר מפורטת וסיכום של כל הפעולות שעומדות להתבצע עבור העסק שלו. מעבר לכך, הלקוח מקבל דיווח מלא על תוצאות הקידוום מדי חודש בחודשו וגם עדכון לגבי שיניים בערוצי הפרסום, במידת הצורך.
6. אתם מרגישים בנוח לשאול כל שאלה.
היום עבודת השיווק מושתתת לא רק על מקצועיות, אלא גם על אדיבות השירות. מכיוון שאתם עובדים זה עם זה לאורך זמן, חשוב שתהיה כימיה טובה ביניכם לבין המשווקים. כך תרגישו בטחים לפנות בכל שלב, אם יש לכם שאלה או בעיה כלשהי.
אם אתם מעוניינים לדעת יותר על שיווק מקצועי ועל חברה המספקת שיורתים בתחום, היכנסו עכשיו ל- winner-marketing.co.il
להשתמש בגוגל אדס
אחת השיטות המהירות יותר להגיע למקומות הראשונים של גוגל היא באמצעות גוגל אדס. בעלי העסקים מוזמנים לפתוח חשבון משתמש, למקם מודעת פרסום, לשלם לגוגל ולהתחיל לפרסם את הקמפיין. אבל זה לא פשוט כמו שזה נשמע בתחילה. על מנת לפרסם בגוגל, נדרשת מיומנות של מומחים בתחום. חשוב לבחון את מילות המפתח שאתם עומדים להשתמש בהם, לעצב את המודעה שלכם, להתאים אותה לנייד ואולי למקם סרטון שיווקי איכותי. על כל פנים, התמקצעות וקידום מתגמל בפלטפורמת גוגל ממומן דורשת ידע ומיומנות, ולכן חשוב לפנות לחברה מקצועית כמו "ווינר מרקטינג". החברה פועלת רבות לקידום עסקים עצמאיים קטנים שאינם רוצים להיבלע בתוך העולם האינטרנטי והעסקים הגדולים. כי כל חברה יכולה לנצל את הפוטנציאל הטמון בה באמצעות שיווק נכון.