מנוף סל הוא מסוג המנופים השכיחים ביותר שבהם אתם תוכלו להשתמש. למנוף הזה יש יתרונות רבים שהוא מספק לכל מי שמשתמש בו, ובנוסף הוא יאפשר לבצע לבצע מגוון רחב של משימות בגובה רב. אם עד כה לא הייתם מבצעים משימות בגובה רק בגלל שאין לכם את המנוף המתאים, השכרת מנוף סל תפתור לגמרי את הבעיה הזאת.

1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: freepik)

אז לפני שאתם משכירים מנוף סל, אנו נציג בפניכם את כל המשימות שתוכלו לבצע איתו. כך תוכלו לדעת באופן חד משמעי כי מדובר על המנוף האידיאלי עבורכם. בין אם מדובר על מנוף שאמור לשמש אתכם בטווח זמן מידיי או שמא בעתיד, אתם צריכים להיות בטוחים בקבלת ההחלטות שלכם.

עבודות תשתית עם מנוף סל

אחד מהשימושים השכיחים ביותר של מנופי סל הוא ביצוע של עבודות תשתית. מכיוון שמדובר על המנוף היחידי שניתן להרים איתו בן אדם בצורה בטוחה, הוא מאפשר לבצע כמעט את כל עבודות התשתית. לא מן הנמנע כי תוכלו לראות לא פעם בעיר שבה אתם מתגוררים את אנשי המקצוע השונים מסתובבים עם מנוף סל. בין אם מדובר על תיקון התשתיות ברחבי העיר או על תליית דגלים לכבוד אירוע מיוחד.

שיפוץ חיצוני של מבנים ובניינים

עוד שימוש שכיח מאוד של מנוף סל הוא ביצוע עבודות שיפוץ שונות בבניינים. מכיוון שעם המנוף ניתן להגיע לגובה רב, ישנה אפשרות חסרת תקדים לבצע את השיפוץ גם בגובה רב. כאשר בן אדם יכול לעלות על המנוף ולבצע את כל מה שנדרש במסגרת השיפוץ מבלי לחשוש. זה אחד מהשימושים השכיחים ביותר של המנוף הזה, ולא מעט אנשי מקצוע מתחום השיפוצים משכירים אותו בכדי לספק את השירות הזה. שיפוץ חיצוני הפך להיות בשנים האחרונות למבוקש במיוחד בבניינים רבים.
עבודות גיזום ועבודות גננות
עוד שימוש קצת פחות שכיח של מנופי סל הוא ביצוע של עבודות גיזום וגננות. לא תמיד ניתן לבצע את העבודות הללו עם סולם פשוט, ולכן נדרש מנוף סל על מנת להגיע אל הצמרות של העצים. כך הגנן או איש המקצוע יוכל לבצע את העבודה בצורה הכי מקצועית, ואין שום חשש כי העבודה כולה מתבצעת בצורה יציבה בזכות הסל שמוצב בקודקוד של המנוף.
התקנת שלטים ופוסטרים
כיום כל בעל עסק וכל בעל חברה חולם לראות את הפרסום שלו נתלה על שלטי חוצות. התקנת השלטים והפוסטרים על גבי השלטים הללו מתבצעת בעזרת מנוף סל. עם המנוף יכול איש המקצוע להגיע אל הגובה המבוקש על מנת להחליף את השלט הקיים ולהתקין את השלט החדש. גם כאן הבטיחות היא האלמנט המרכזי, ובזכות היותו של המנוף יציב מאוד ניתן לבצע את המשימה ללא כל בעיה.