הנה כל הסיבות מדוע כדאי לכן – ההריוניות, להיות מבוטחות בביטוח בריאות פרטי
כיסויים מורחבים לתקופת ההיריון
ביטוחי בריאות פרטיים כוללים פרק מיוחד של שירותים אמבולטוריים שונים, שלא דורשים אשפוז, ומכסים בהרחבה גם את ההיריון. מדובר על מגוון רחב של בדיקות היריון שחשוב לעשות לפני ובמהלך ההיריון, שהן גם לרוב מאוד יקרות. בדיקות אלה יכולות לעזור לכן לעבור את חודשי ההיריון בצורה כמה שיותר קלה, רגועה ובטוחה.
במנורה מבטחים למשל, יש כיסוי מורחב להיריון בסכומי כסף גבוהים, שכולל סקירה גנטית לאבחון מוקדם של מומים מולדים, סקירת מערכות גנטית לאבחון טרום לידתי (בדיקת מי שפיר, בדיקת סיסי שליה ועוד), סריקה על קולית לסקירת מערכות העובר (נקראת גם סקירת מערכות), ועוד. במסגרת השירותים האמבולטוריים יש גם כיסוי מורחב לילדים שכולל אבחון של הפרעות קשב וריכוז, טיפול בבעיות התפתחות על ידי רופאים מומחים, אבחון וייעוץ דידקטי.
שימו לב, הכיסויים הספציפיים שנכללים בביטוחי הבריאות הפרטיים וסכומי הכיסוי שלהם, עשויים להשתנות מחברת ביטוח אחת לאחרת. בגלל העלות הכספית הגבוהה של בדיקות ההיריון והחשיבות הגדולה שלהן, כדאי לבדוק מראש מה אתן מקבלות במסגרת פרק השירותים האמבולטוריים ולהחליט בהתאם באיזו פוליסה לבחור.
1 צפייה בגלריה
ביטוח בריאות פרטי להריוניות
ביטוח בריאות פרטי להריוניות
ביטוח בריאות פרטי להריוניות
(צילום: FREEPIK)
הגנה רחבה ושקט נפשי מרבי
כיסויי ההיריון המורחבים להן אתן זכאיות במסגרת השירותים האמבולטוריים, נועדו להשלים את הבדיקות והטיפולים שמציעות קופות החולים בסל ההיריון ולהעניק לכן מעטפת הגנה אופטימלית. שכן לעתים הכיסוי שנותנות קופות החולים במסגרת שירותי הבריאות הנוספים (שב"ן) לא נותן מענה מספק לצרכים המיוחדים ולרצונות האישיים של כל אחת ואחת מכן. בין אם מבחינת גובה הכיסויים, מספר הבדיקות, מבחר הרופאים, ועוד. זה משמעותי משום שיחד עם ההיריון הכה משמח, עולים להם גם באופן טבעי, פחדים וחששות לגבי תקינות ההיריון ובריאות האם והעובר. כך שכל אישה בהיריון רוצה להיות מטופלת בידיים הכי מקצועיות וטובות שיש ולעשות את כל הבדיקות המקיפות והיקרות הדרושות כדי לעבור את ההיריון בשלום – מבחינה פיזית ונפשית. לכן, כשיש לכן כיסוי מורחב להיריון של חברת ביטוח, אתן יכולות לבחור אם לעבור בדיקות, אבחנות וטיפולים נוספים ולהתייעץ עם עוד רופאים מומחים. במטרה לקבל יותר וודאות, ביטחון ושקט נפשי, שחשובים לכן כל כך, דווקא בתקופה רגישה זו של ההיריון.