מתחם התחנה הראשונה בירושלים יפעיל החל מה-4 ביולי 2024 את מתחם ״JERUSALEM ON ICE״, שיציע חווית החלקה על קרח אמיתי במשטח כולל של 1000 מ״ר. הפעילות תתאפשר למגוון גילאים (5 ומעלה) ומתאימה לכל המשפחה. מחיר כניסה יעמוד על 65 שקלים לכרטיס רגיל, ו-45 שקלים למחזיקי כרטיס ״ירושלמי״.
2 צפייה בגלריה
החלקה על הקרח בירושלים
החלקה על הקרח בירושלים
החלקה על הקרח בירושלים
(צילום: ארנון בוסאני)
2 צפייה בגלריה
החלקה על הקרח בירושלים
החלקה על הקרח בירושלים
החלקה על הקרח בירושלים
(צילום: ארנון בוסאני)

המתחם יפעל בימים ראשון עד חמישי בין השעות 10 בבוקר ל-23:00 בלילה בבוקר כאשר הכניסה אחרונה תתאפשר בשעה 22:00. בימי שישי יפעל המתחם בין השעות 09:00-15:00 בבוקר כאשר הכניסה האחרונה תהיה בשעה 14:00. כל סבב החלקה יימשך כ-45 דקות ובכל מספר סבבים תבוצע עבודת תחזוקה למשטח הקרח.


לקהל ייתנו במקום נעלי החלקה מתאימות, ולטובת הילדים יעמדו אמצעי עזר להחלקה עם דמויות שונות. כמו כן, צוות רפואי ילווה את כלל הפעילות במתחם ההחלקה ויעמוד לרשות הקהל הרחב. בחברת 'אריאל', המפיקה את האירוע, ציינו כי קיימת חובה לפעול במתחם ההחלקה על פי תקנון הבטיחות (התקנון מפורסם במדיות השונות וכן בתחנה הראשונה) ובנוסף מומלץ להגיע למתחם עם ביגוד חם וגרביים.
ראש עיריית ירושלים, משה ליאון ציין כי"מתחם ההחלקה על הקרח הוא אחת האטרקציות המצננות והמלהיבות בקיץ הירושלמי הגדוש. ההחלקה על הקרח שהפכה למסורת בעיר, תפעל השנה במתחם גדול ומושקע יותר, לרווחת כלל תושבי העיר והמבקרים בה. לצד זה, אנו לא שוכחים ולו לרגע את החטופים והחטופות שכולנו נושאים תפילה לחזרתם הביתה במהרה ולשלום, את המשפחות השכולות שאנו מחבקים, את הפצועים שאנו מתפללים להחלמתם ואת חיילי צה"ל וכוחות הביטחון היקרים שמחרפים נפשם על מנת שאנו נמשיך בשגרת החיים ככל הניתן״.
מנכ"ל חברת אריאל, אורי מנחם אמר כי "עיריית ירושלים וחברת 'אריאל' עושות כל מאמץ לשמור על מעט שפיות באחת התקופות המורכבות למדינה ולעם, ולאפשר לתושבי העיר ולאורחיה לקחת פסק זמן, וליהנות מפעילות קיץ חווייתית ואטרקטיבית לכל המשפחה, בקומפלקס חדש ומקצועי של החלקה על הקרח, שהוא מהגדולים בארץ. כולנו עם תפילה בלב לשלומם של חיילי צה"ל, להחלמתם המלאה של הפצועים ולחזרתם של כל החטופים והחטופות בריאים ושלמים כמה שיותר מהר לבתיהם".